וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "היו גורמים שחשבו שהם מעל הפועל תל אביב"

הפועל תל אביב ערכה טקס לכבוד פסח תחת אווירה מתוחה. הבעלים: "תפסיקו עם הרחש". אבוטבול: "שמים את כל זה בצד"

one

בצל המצב הכלכלי הקשה, הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) הרמת כוסית לכבוד חג הפסח, בהשתתפות כלל השחקנים ובעלי התפקידים במועדון, לרבות הבעלים חיים רמון, שנשא נאום קצר. "אנשים מברברים, אבל אני מקווה שגם את השנה הזו נסיים באירופה", אמר רמון. "זו המטרה שלנו. אביב זו התחדשות ואני מקווה שהאביב יבשר בשורות מקצועיות וניהוליות, שיחזירו את הפועל למקומה הטבעי. בשנה האחרונה היו גורמים שחשבו שהם מעל המועדון ואין אחד שהוא כזה, גם לא אני. אני מבקש מכולם, בואו נפסיק את הרחש, זה לא יפרסם אתכם. נותרו שבעה משחקים שאני מקווה שנצליח בהצלחה וכמובן שיהיה חג שמח. נקווה שבסוף העונה נצא מכל הקשיים שלנו", אמר רמון.

קפטן הקבוצה שי אבוטבול הוסיף: "שיהיה חג שמח לכל הבית החם הזה שנקרא הפועל תל אביב. אני לא חושב שהמצב הכלכלי משפיע. יש פה חומר שחקנים איכותי ששם את הדברים בצד. אנחנו השחקנים לא אמורים להיכנס לזה. יש אנשים שעובדים על זה ואני מקווה שהם ימצאו את הפיתרון לזה. יש לנו עוד מטרות, יש לנו את אירופה ואנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות. אני מאמין שאפשר להגיע לאירופה. אני מקווה שנגיע לאן שאנחנו רוצים. להאשים את האוהדים זה מגוחך. יש אנשים שצריכים להפיק את הלקחים".

לגבי העונה הבאה: "נכון לרגע זה אנחנו יודעים שיש אנשים מלמעלה עובדים על העונה הבאה. עדיף לנו להתרכז במה שיש לנו עכשיו. אי אפשר לדעת מה יהיה".

אלי קמחי, מנכ"ל פוג'יקום, שאירחה את האירוע, אמר: "פוג'יקום הצטרפה למשפחת הפועל תל אביב העונה ותלך איתה שנים ארוכות, כך אני מאמין ומקווה".

מימין: גילי ורמוט, חיים רמון, שי אבוטבול, אלי קמחי. קוביקו, האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
ורמוט, רמון, אבוטבול וקמחי באירוע/אתר רשמי, קוביקו, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully