וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: קריניצקי ניצח באליפות ישראל בקרב 10

הכבאי בן ה-27 מחק את הפער מאיתמר באסטקר וחגג תואר שלישי. אולגה דוגדקו בת ה-38 זכתה בקרב 7 לנשים

אליפות ישראל בקרב רב ננעלה אתמול (שני) באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון, כשקונסטנטין קריניצקי ממכבי חיפה, שעובד ככבאי, זכה בתואר נוסף בקרב ה-10 לגברים.

קריניצקי בן ה-27 הגיע ליום התחרויות השני כשהוא מפגר ב-70 נקודות אחרי איתמר באסטקר בן ה-19, שהתחרה לראשונה בקרב 10 וקיווה להשיג את הקריטריון לאליפות העולם לנוער שתתקיים בקיץ בארצות הברית.

באסטקר הגדיל את הפער בריצת ה-110 משוכות כשעצר את השעון בזמן של 15:72 שניות. מצד שני, האתלט הצעיר היה חלש במקצועות הזריקה (דיסקוס וכידון) ולא הצליח להתעלות על עצמו במקצוע החזק שלו, קפיצה במוט, והסתפק בתוצאה של 4.70 מטרים.

קונסטנטין קריניצקי אלוף ישראל בקרב 10. מאיר ארזי,
היה חזק יותר במקצועות הזריקה. קריניצקי/מאיר ארזי

באסטקר היה צריך להקדים את קריניצקי ב-10 שניות בריצת ה-1,500 מטרים שהייתה המקצוע האחרון באליפות. בסופו של דבר הוא קבע 5:03:44 דקות והקדים את יריבו בארבע שניות. קריניצקי חגג את הניצחון ואת התואר השלישי שלו ברציפות עם 6,062 נקודות. באסטקר (6,007 נקודות) התנחם בשבירת שיא ישראל לנוער, ואת הקריטריון לאליפות העולם לנוער הוא ינסה להשיג בהזדמנות אחרת. רומן קוגן זכה במדליית הארד.

גם בתחרות קרב ה-7 לנשים הוותק ניצח ומי שחגגה תואר 28 באליפויות ישראל (בכמה מקצועות) הייתה אולגה דוגדקו בת ה-38. היא סיימה עם 4,119 נקודות והקדימה בפער משמעותי את השניה ליהי לוי.

איתמר באסטקר אתלט ישראלי. מאיר ארזי,
שיא ישראלי לנוער. איתמר באסטקר/מאיר ארזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully