וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה טרם אושרו לאירופה

יקבלו את האישור רק אם יספקו הבהרות בנוגע לדוחות הפיננסיים שהגישו בבקשה לקבלת רישיון. רעננה והפועל חיפה נקנסו

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
נציגי הפועל תל אביב יזומנו לספק הסברים. חיים רמון/ניב אהרונסון

ועדת רישוי המועדונים התכנסה היום (שני) בהתאחדות בכדי לדון בבקשות הקבוצות לקבלת רישיון להשתתפות באירופה. בתום הדיון הוחלט כי קבוצות הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה, שתיים מהקבוצות בעלות סיכויים לשחק באירופה בעונה הבאה, לא יוענק רישיון עד אשר יספקו הסברים בנוגע לדוחות שלהן. הוועדה החליטה להעניק רשיונות לבני יהודה תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל קרית שמונה, מכבי חיפה, מכבי תל אביב.

לגבי הפועל חיפה והפועל רעננה, הוחלט להטיל על כל אחת מהקבוצות קנס בסך של 5,000 שקל בשל אי עמידה בלוחות הזמנים. הוועדה החליטה שלא להעניק רישיונות לקבוצות בית"ר ירושלים ומועדון ספורט אשדוד בשל אי עמידה בדרישות הקטגוריה הפיננסית, אך יש לציין כי לשתיהן אין סיכוי להגיע לאירופה, בניגוד להפועל תל אביב (המקום הרביעי) ומכבי פתח תקוה (דרך הגביע).

בנוסף להפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה, בוועדה הוחלט לזמן את קבוצות בני סכנין (שגם לה עדיין סיכוי להגיע לאירופה אם תסיים רביעית ובאר שבע או קריית שמונה יזכו בגביע), על מנת לספק הסברים והבהרות לנושאים שעלו במסגרת הקטגוריה הפיננסית. "לאחר מכן תקבל הועדה החלטה באשר למתן או אי מתן רשיונות לקבוצות אלו", נמסר מההתאחדות. מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "נספק את מה שנידרש ונקבל את האישור ללא ספק".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קבוצות הפועל ניר רמת השרון והפועל עכו כלל לא הגישו בקשה לקבלת רשיון ובהתאם לכך לא הוענק להן רישיון על ידי הועדה. לגבי מכבי נתניה שתשתתף בחצי הגמר, מדובר בהליך נפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully