וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הליונס והפיונירס מוכנים לגמר הגדול

9.4.2014 / 18:00

הישראל-בול השביעי ייערך ביום שישי (13:35, קראפט, ס'5). בנימין שולץ, שחקן ירושלים: "ההגנה היא המפתח". אסף כץ, שחקן תל אביב: "המשחקים בין הקבוצות תמיד דרמטיים"

תל אביב פיונירס מול ירושלים ליונס פוטבול ישראלי. יעל שם-טוב, מערכת וואלה! NEWS
מפגש שני העונה בין הקבוצות/מערכת וואלה! NEWS, יעל שם-טוב

אחרי שבועות ארוכים של מתח, הגענו לגמר הגדול. משחק הגמר של ליגת הפוטבול הישראלי, הישראל-בול 7, ייערך ביום שישי הקרוב (13:35, ספורט 5) באצטדיון קראפט בירושלים. בגמר ייפגשו תל אביב פיונירס, שהפתיעה בחצי הגמר את יהודה רבלס וירושלים ליונס, שגברה על רמת השרון האמרס ותהנה מביתיות מסוימות.

עד היום נערכו עשרה מפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה והמאזן עומד על 4:6 לליונס. בפלייאוף לעומת זאת, הפיונירס ניצחו בשניים משלושה מפגשים, כולל בהארכה בגמר השני בתולדות הליגה ו-22:66 בחצי הגמר של עונת 2011/12, במשחק אליו הליונס הגיעו בלתי מנוצחים.

תל אביב פיונירס מול ירושלים ליונס פוטבול ישראלי. יעל שם-טוב, מערכת וואלה! NEWS
תל אביב פיונירס מול ירושלים ליונס פוטבול ישראלי/מערכת וואלה! NEWS, יעל שם-טוב

האריות פתחו את העונה עם תבוסה לרבלס, אבל התאוששו עם שישה ניצחונות רצופים, לפני שהפסידו להאמרס בשנייה האחרונה. הם ניצחו בדרבי את הקינגס כדי לסיים את העונה במאזן 2:7, עברו את חיפה ברבע הגמר וכאמור, את רמת השרון בחצי, בהארכה.

הפיונירס הפסידו העונה כבר לליונס, בהארכה והם מחפשים נקמה. התל אביבים סיימו את הליגה במאזן 3:6, עברו ברבע הגמר את הטרופרס והפתיעו את הרבלס, גם כן בקראפט, בחצי הגמר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תל אביב פיונירס מול ירושלים ליונס פוטבול ישראלי. יעל שם-טוב, מערכת וואלה! NEWS
תל אביב פיונירס מול ירושלים ליונס פוטבול ישראלי/מערכת וואלה! NEWS, יעל שם-טוב

בנימין שולץ, שחקן הליונס, אמר לקראת המשחק: "תמיד יש לחץ לפני משחק כזה, כי שתי קבוצות מאוד טובות נפגשות עכשיו. לשתי הקבוצות היו חצאי גמר קשים וחזקים והן הראו את הכוח שיש להן, כך שאי אפשר לדעת מי האנדרדוג כאן, אבל אני מאמין ובוטח בקבוצה שלי. ההגנה המפתח העיקרי שלנו לשחזר את הניצחון מול הפיונירס מתחילת העונה. הגנה היא שם המשחק בפוטבול ואם נעצור אותם מספיק פעמים, אני בטוח שניקח את זה. אנחנו אומנם משחקים בקראפט, אבל הביתיות לא תעזור המון כי זה משחק גמר, אז יהיה הרבה קהל שלנו, אבל גם שלהם. מצד שני, תמיד כיף לשחק במגרש שאתה מכיר טוב יותר".

אסף כץ, הליינבקר של הפיונירס, מוכן אף הוא: "הניצחון בחצי הגמר היה רציני, כי ניצחנו קבוצה שהגיעה עם מאזן מושלם. הניצחון הזה, בצורה בה הוא הושג, שיחרר אותנו מאוד. עכשיו אנחנו מחכים לגמר, צריך להיות אגרסיבים. תמיד המשחקים מול הליונס טובים ונגמרים בדרמה. בניגוד למשחק הקודם מולם העונה, הפעם יש לנו התקפה חזקה. היו לנו דברים שלא עבדו טוב במשחק ההוא ועכשיו תיקנו את זה והמצב שונה. אנחנו מכינים להם הפתעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully