וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: נבחרת ישראל סיימה שלישית באליפות אירופה

5.4.2014 / 10:48

שחר רוברג ומאור שלום נעצרו רק על ידי אנגליה בתחרות הקבוצתית ברומניה. רוברג נעצר בשמינית הגמר עד גיל 21

נבחרת ישראל בסנוקר חזרה השבוע מרומניה עם הישג מרשים - מקום שלישי בתחרות הקבוצתית באליפות אירופה (לחובבנים) שהתקיימה בבוקרשט. הנבחרת הבכירה כוללת את השחקנים שחר רוברג ומאור שלום, שנעצרו רק בחצי הגמר על ידי אנגליה החזקה והפסידו 4:1. אגב, אותה אנגליה הפסידה במשחק הגמר 4:2 למלטה, שחגגה זכייה באליפות.

זה היה ההישג השני בטיבו בתולדותיה של הנבחרת הישראלית, שסיימה במקום השני באליפות אירופה ב-2012 אחרי שהפסידה בגמר לאנגליה. בתחילת שלב הנוק-אאוט (16 הנבחרות) פגשה ישראל לדרבי את נבחרת ישראל 2 שכללה את השחקנים רועי פרננדס ושי ארמה וניצחה 2:4. בהמשך גברו רוברג ושלום בתוצאה זהה על אירלנד.

שחר רוברג שחקן סנוקר ישראלי. באדיבות איגוד הביליארד,
מרחק נגיעה מהגמר. שחר רוברג/באדיבות איגוד הביליארד

לפני התחרות הקבוצתית, התקיימה ברומניה אליפות אירופה עד גיל 21, שבה התחרו רוברג ומאור שלום כשחקנים יחידים. רוברג סיים את שלב הבתים במאזן מושלם של 5 ניצחונות בחמישה משחקים. את שלב הנוק-אאוט הוא פתח בניצחון 0:4 על שחקן קרואטי (64 האחרונים) ובשלב הבא פגש לדרבי ישראלי את מאור שלום וניצח 3:4 בקרב צמוד. בשמינית הגמר נעצר רוברג על ידי לאם סנדרסון האנדלי, שניצח אותו 1:4. אוליבר ליינס האנגלי זכה באליפות, וסלל את דרכו לסבב הסנוקר המקצועני.

מאור שלום שחקן סנוקר ישראלי. באדיבות איגוד הביליארד,
קרב צמוד מול רוברג. מאור שלום/באדיבות איגוד הביליארד
  • עוד באותו נושא:
  • שחר רוברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully