וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן חוזר להתאמן: "למד את הלקח"

7.4.2014 / 9:48

לוזון ורפואה החליטו להחזיר את קשר מכבי פ"ת מהשעיה, אבל הוא יספוג נזיפה וכנראה גם קנס. רוטקוביץ' צפוי לחזור לרוטציה

one

מכבי פתח תקוה החליטה לבטל את ההשעיה של אלרואי כהן, שהושעה לאחר שהתחצף למאמן קובי רפואה, והוא התבקש לחזור לאימונים. ההחלטה של ייטב לוזון ורפואה התקבלה במטרה שלא לגרום נזק מקצועי לשחקן, אבל ועדת המשמעת תיערך בקרוב. עוד לפני שהתקיימה, כבר עתה ברור שהשחקן יינזף וכנראה גם יספוג קנס. "אין טעם להסב לשחקן נזק", אמרו במועדון. "בקרוב תיערך ועדת המשמעת. נראה שהוא למד את הלקח".

לוזון ורפואה המשיכו באותו קו בו נהגו לאחר התיקו מול הפועל עכו, ועודדו את השחקנים באסיפה שהתקיימה אתמול. הקבוצה תצא בשבועיים הקרובים לשני משחקי חוץ חשובים מול רעננה ורמת השרון, שאמורים לקבוע לאן פניה מועדות. בגלל האנמיות במשחק ההתקפה, החלוץ לוקה רוטקוביץ' שנראה מאוכזב בסיום המשחק האחרון צפוי להשתלב כבר במשחק הקרוב.

"שלושת המשחקים הקרובים, מול רעננה, רמת השרון ובני יהודה, יקבעו כנראה אם נרד או נישאר", אמרו במועדון. "אנחנו הולכים לחודש קשה מאוד. שחקנים צריכים להבין שעתיד המועדון על כף המאזניים. כולם יצטרכו להיות שותפים למאמץ. אסור שהקבוצה תרד שוב", אמרו במועדון.

שחקני הקבוצה יצאו בקריאה לאוהדים להפסיק עם גל המחאה. הבלם ניצן דמארי: "אנחנו יודעים שהמצב לא טוב. זה לא עוזר לנו, רק עושה רע ששורקים בוז או מקללים".

אלרואי כהן מכבי פתח תקוה מאור בוזגלו הפועל באר שבע. רוני לבנה
חוזר לפעילות. אלרואי כהן/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully