וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב יחל לבחון מאמנים השבוע

7.4.2014 / 8:31

הבעלים עשוי להיפגש עם המועמדים, ביניהם קלינגר, קורצקי, לחמן, בלבול ודורה: "מחפשים הברקה". סתו נסיקובסקי מועמד

one

בבית"ר ירושלים קיבלו בטבעיות את ההפסד אמש (ראשון) לבני יהודה (1:0), בשל העובדה שהקבוצה סיימה את העונה ולא חוששת מהסתבכות בקרבות ההישרדות. כמה מהשחקנים לקחו קשה את ההפסד, אבל גורם במועדון אמר: "עדיין הגיעו לכאן 1,500 אוהדים ושחקנים צריכים לדעת לתת בשבילם הכול על המגרש. זה הרגיש שבני יהודה רוצה הרבה יותר וחבל, אבל זה הכדורגל הישראלי, מי שרוצה יותר מנצח". אריאל הרוש נראה עצבני בסיום המשחק ובעט בדלת חדר ההלבשה עם ירידתו.

בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 לבני יהודה בבלומפילד

רוני לוי בסיום: "יש לנו בעיה קשה מאוד בסיכון שער היריב"

דור מלול, עומר אצילי שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"זה לא מה שציפיתי". דור מלול/ברני ארדוב

דור מלול לא הסכים עם הדברים ואמר: "אני לא חושב שהקבוצה שרצתה יותר ניצחה. היה משחק מאוד קשה, היו לנו דקות טובות ואם היינו מנצלים את המצבים שהגענו אליהם דברים היו נראים אחרת. יש לנו על מה לעבוד אבל בכל זאת לא היינו צריכים לספוג גול ולאכזב את כל האוהדים שהגיעו לפה".

מלול נשאל על העונה המפוספסת שלו, שכללה פציעה ארוכה, ואמר: "זו עונה מתסכלת, וזה לא מה שציפיתי. כשאתה חוזר מחו"ל אתה רוצה לבוא לארץ ולתת עונה טובה, זה לא מה שייחלתי לו, אבל לפעמים זה מה שמכוון מלמעלה וצריך להתמודד עם זה. בית"ר מועדון גדול ויכול להיות שהדרכים שלנו יצטלבו גם בעונה הבאה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
מכין הפתעה? אלי טביב/מגד גוזני

בבית"ר חוששים מירידת מתח בשל התחושה שרוני לוי לא ימשיך במועדון, וייתכן שישוחחו עם השחקנים על כך. בבית"ר רוצים לראות עד לתום העונה כמה שיותר צעירים מקבלים דקות ומתחשלים לקראת העונה הבאה. הבעלים אלי טביב יחל השבוע בסבב התייעצויות וייתכן שאף ייפגש עם מאמן או שניים מבין המועמדים על מנת להתקדם בכל הנוגע למינוי מחליף ללוי.

בסביבתו של הבעלים אמרו: "כרגע על הנייר כל מי שמוזכר מועמד, אחרי שטביב יתייעץ וישמע את האנשים, הוא יוכל להיות יותר חכם. כרגע קלינגר, קורצקי, בלבול, לחמן, דורה... כולם בגדר מועמדים, וגם עדיין מחפשים הברקה שיהיה מישהו מפתיע שיכול לקחת את הפרוייקט הזה עליו. עוד קצת סבלנות ויהיה לבית"ר מאמן".

מההתאחדות לכדורגל נמסר שהקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של האוהדים.

טביב הגיע בשבת האחרונה למשחקה של קבוצת הנוער של טוברוק נגד הפועל ראשון לציון. טביב שוחח ארוכות עם שלמה שרף ואריק איזיקוביץ והביע התעניינות בקשרה המוכשר של טוברוק סתו נסיקובסקי שהרשים במשחק.

עמותת בית"ר ירושלים הוציאה הערב הודעה: "לאחר חודשים ארוכים של נתק בין העמותה לבין אלי טביב, התקיימה היום פגישה חיובית מאוד בין הצדדים. נציגי העמותה יצאו מהפגישה ברוח חיובית מאוד והתרשמו שבראש המועדון עומד אדם אחראי שדואג לקבוצה ולהצלחתה. נציגי העמותה מבינים מטביב כי הוא נחוש להשקיע בקבוצה בצורה שפויה ולטווח ארוך וזאת על מנת שאוהדי בית?ר יהיו שבעי רצון ובכדי לספק להם נחת ורגעי אושר מהקבוצה בעונת המשחקים הבאה. הצדדים החליטו לצאת לדרך חדשה של שיתוף פעולה מלא ומעורבות מלאה של העמותה בנעשה במועדון. בימים הקרובים יתקיימו פגישות נוספות בין השאר על מנת להיערך לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully