וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דון יובאני

7.4.2014 / 9:02

הצגה של יובאני גאייארדו סייעה למילווקי לנצח בבוסטון 0:4 ולטאטא את האלופה בפנוויי. ניצחון ראשון לסבאת'יה ב-4:6 של היאנקיז בטורונטו, ג'יטר שמיני בין חובטי כל הזמנים

יובאני גאייארדו שחקן מילווקי ברוורס. AP
סופסוף ימצה את הפוטנציאל? גאייארדו/AP

יובאני גאייארדו היה בשנים האחרונות אבטיפוס לקבוצה שלו, מילווקי ברוורס - הרבה פוטנציאל ומעט תוצאות. ביום ראשון בפנוויי פארק הראו גאייארדו והברוורס שהשנה, אולי, הסיפור יהיה קצת שונה. המגיש רשם ניצחון שני העונה עם שישה אינינגים ושני שליש ושלושה סטרייקאאוטים נקיים מול חובטי בוסטון רד סוקס, הברוורס גברו על האלופה 0:4 והשלימו סוויפ נאה בן שלושה משחקים בפנוויי פארק.

* ב-AL, ניו יורק יאנקיז ניצחה בטורונטו 4:6, כשסי.סי. סבאת'יה רושם ניצחון ראשון העונה, אם כי לא מרשים, עם שישה אינינגים וארבע ריצות חובה. דרק ג'יטר רשם שתי חבטות כדי להגיע ל-3,320 ולהתבסס במקום השמיני בכל הזמנים במייג'ורס. היעד הבא הוא קרל יסטרזמסקי, לו יש 3,419.

* כריס סייל המצוין משיקגו וייט סוקס הפליג עם שמונה אינינגים ושש הכשות, וניצח בדואל את ג'יימס שילדס מקנזס סיטי 1:5. שילדס ספג ריצת חובה אחת בלבד, שהספיקה להפסד. הוא סיים עם שבעה ושישה.

* סוני גריי מאוקלנד נקלע לפיגור 3:0 בבית מול סיאטל, אבל בהמשך רשם משחק סולידי של שישה אינינגים, ובאמצעות הומרים של ברנדון מוס ויואניס סספדס ניצח 3:6.

סי סי סבאת'יה שחקן ניו יורק יאנקיז. AP
נו, גם זה ניצחון. סבאת'יה/AP

* יו דרוויש הפך למגיש המהיר במייג'ורס להגיע ל-500 סטרייקאאוטים, ועשה זאת במשחק הראשון שלו העונה, לאחר ששהה ברשימת הפצועים. טקסס ניצחה את טמפה ביי 0:3, דרוויש רשם שבעה אינינגים עוצמתיים עם שישה חשמולים.

* טוריי האנטר מדטרויט קיווה למאזן עונתי 0:162 ועזר למטרה הזו עם הומראן שלישי העונה, אבל לכריס טילמן ובולטימור היו תוכניות אחרות. טילמן היה אדיר עם שמונה אינינגים ושליש וחמישה סטרייקאאוטים, האוריולס ניצחו 1:3. הומר ראשון העונה למאט וויטרס.

* מינסוטה ניצחה במשחק פרוע את קליבלנד 7:10. כריס קולאבלו רשם ארבע חבטות וג'ו מאוור הוסיף שלוש לטווינס.

* ג'רד וויבר קיווה לקצור ניצחון ראשון העונה ביוסטון, אבל האסטרוס הכניעו את לוס אנג'לס איינג'לס 4:7 והנחילו לבלונד הפסד באמצעות חמישה הומרים של חמישה שחקנים שונים. הופעה טובה לסקוט פלדמן, עם שבעה אינינגים וניצחון שני העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יו דרוויש טקסס ריינג'רס. MIKE CARLSON, AP
השולף הכי מהיר בטקסס. דרוויש/AP, MIKE CARLSON

ב-NL, וושינגטון הצליחה, סופסוף, לנצח את אטלנטה 1:2. איאן דזמונד חבט להומר לנשיונאלס.

* פיטסבורג עברה את סנט לואיס 1:2, למרות שבעה ושבעה של אדם ויינרייט מהקרדינלס.

* סינסינטי עלתה בניו יורק ליתרון 1:2 והפעם גם שמרה עליו מול המטס, כדי להימנע מסוויפ. אלפרדו סיימון הגיש שבעה ושישה מרשימים ונעזר בשמירה של מני פארה. ג'ונתון ניס היה המפסיד.

* נייט יובלאדי ממיאמי היה דומיננטי מול סן דייגו, אבל התפרק באינינג השביעי, הרשה שלוש ריצות והפאדרס ניצחו 2:4. האחראי לניצחון היה אלכסי אמאריסטה, שנכנס כמחליף ושלח פצצה בת שלוש ריצות על הראש של יובאלדי, שסיים עם שבעה ושמונה. שישה וחמישה לאיאן קנדי, שקצר את ה-W.

* שיקגו קאבס רשמה ניצחון ראשון בריגלי פילד, 3:8 על פילדלפיה. קרלוס וילנואבה רשם את ה-W, איי ג'יי בארנט היה המגיש המפסיד.

* וייד מיילי מאריזונה לא נרתע מגבהי קולורדו, ועם שמונה אינינגים יפים רשם ניצחון 3:5 על הרוקיז. גם הומר חמישי, לא פחות, של מארק טרומבו עזר לדיאמונדבקס.

* הדודג'רס עלו לחמישה ניצחונות והנחילו לסן פרנסיסקו הפסד שני העונה עם 2:6. זאק גריינקי תפר שישה ושמונה, מאט קמפ והנלי רמירז חבטו לשני הומראנים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully