וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנניסה בקלה שבר את שיא המסלול במרתון פריז

6.4.2014 / 12:54

האלוף האולימפי לשעבר ב-5,000 ו-10,000 מטר סיים את מרתון הבכורה שלו בזמן מצוין של 2:05:03 שעות, וללא תחרות

הרץ האתיופי קנניסה בקלה שובר את שיא המסלול במרתון פריז. AP
יכול להתמודד גם על שיא העולם. קנניסה בקלה/AP

מרתון פריז, שהוא אחד הגדולים בעולם, התקיים היום (ראשון) בעיר האורות ולצד תפאורה מושלמת של כ-50 אלף רצים על רקע נופיה של עיר יפהפיה, נשבר גם שיא המסלול על ידי אחד האתלטים הטובים בכל הזמנים.

קנניסה בקלה האתיופי, מי שהיה האלוף האולימפי ואלוף העולם בריצות 5,000 ו-10,000 מטרים, זינק בגיל 31 למרתון הבכורה שלו כדי להראות שגם הוא יכול להצטרף למועדון הרצים שמאיימים על שיא העולם במרתון (2:03:23 שעות).

בקלה בהחלט הוכיח את זה. הוא ניצח בזמן של 2:05:03 שעות והצליח לשפר את שיא המסלול של מרתון פריז. יותר מזה, העובדה שהוא רץ לבדו ב-15 הקילומטרים האחרונים ולא הייתה לו תחרות רצינית, גורמת למעריצי ריצת המרתון לחכות לתחרות שלו נגד רצי הצמרת העולמית המצומצמת, שאף אחד מהם לא היה היום בפריז.

לימני גטאצ'ו האתיופי, שסיים במקום השני, היה רחוק כמעט בשתי דקות מבקלה. המנצחת בין הנשים הייתה פלומינה צ'ייץ' הקנייתית, שקבעה 2:22:41 שעות.

אגב, שיא העולם במרתון ששייך לוילסון קיפסאנג הקנייתי יהיה בסיכון גם בשבוע הבא, כשבאותו היום (ראשון) יתקיימו באירופה שני מרתונים מהירים מאוד (לונדון ורוטרדאם) שבהם ישתתפו הרצים המהירים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully