וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "יש פה נחשים שמטילים רפש עליי ועל הקבוצה"

לחץ בהפועל חיפה, המאמן זעם על השחקנים אחרי התבוסה באשדוד. יואב כץ: "לא נשארנו בליגה, המצב לא סימפטי בכלל"

one

הפועל חיפה ממשיכה להסתבך. ההפסד 4:1 למ.ס אשדוד אתמול (שבת) היה הרביעי ברציפות של הקבוצה, שניצחה רק פעם אחת ב-13 המשחקים האחרונים. שלושת ההפסדים האחרונים היו מול קבוצות תחתית (מכבי פתח תקוה, בני יהודה ואשדוד), נתון שצריך להדליק נורה אדומה למאמן הקבוצה שלומי דורה ולשחקניו לקראת מפגשים דומים בפלייאוף התחתון.

דורה עצמו נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק ומיעט לדבר. בקבוצה נשמעה ביקורת על כך שגם בהפסקת המחצית העדיף המאמן החיפאי שלא לדבר עם השחקנים למרות הפיגור ורק בישר להם על החילופים אותם ביצע בתום ההפסקה. כמו כן ישנה ביקורת אדירה על אי זימונם לסגל של שחקנים בכירים כמו עומרי קנדה ודריו פרננדס, למרות היכולת הרעה של הקבוצה במשחקים האחרונים.

באסיפה היום שלומי דורה זעם ואמר לשחקנים: "יש פה נחשים שפתאום יוצאים ומטילים רפש עליי ועל הקבוצה. פתאום מתלוננים על שחקנים שלא משחקים? איפה היו כולם כשניצחנו בלי אותם שחקנים? אני יודע איך לטפל זה ואני אעשה את זה בזמן הנכון". בשל התנאים הגרועים של המגרש בקרית חיים עליהם מתלוננים בצוות המקצועי לאורך העונה כולה, תערוך השבוע הקבוצה שני אימונים בנשר ועוד אחד בעכו.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בחר שלא לדבר עם השחקנים במחצית. דורה/אדריאן הרבשטיין

הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, נשמע גם הוא לא מרוצה לאחר התבוסה לאשדוד: "לשחקנים יצאה הרוח מהמפרשים כשהם הבינו שהם לא בפלייאוף העליון והם חשבו שלא ירדנו ליגה. אולי עכשיו אחרי ארבעה הפסדים ייכנס להם לראש שגם לא נשארנו עדיין בליגה. יש לנו שני משחקי בית שנהיה חייבים לנצח אותם כי המצב לא סימפטי בכלל. דיברתי עם הצוות ואני מאוכזב מאוד מארבעת ההפסדים הרצופים".

מספר שחקנים בכירים קיבלו טלפון מכץ לאחר המשחק בכדי להתייעץ כיצד אפשר לעצור את הכשלונות המקצועיים האחרונים. האם מעמדו של דורה מתערער? כץ התייחס לעתידו של המאמן בקבוצה: "המעמד של שלומי מבחינתי בטוח לעונה הבאה, אם נישאר בליגה. אם לא נישאר אז אף אחד לא יהיה בטוח, ולצערי עדיין לא הבטחנו את ההישארות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
עלולים להסתבך אם לא יתעוררו. כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully