וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "אנו במומנטום רע מאוד, לעצור את זה מהר"

5.4.2014 / 22:03

מאמן הפועל חיפה אחרי התבוסה 4:1 לאשדוד: "כל שבוע אנחנו מסתבכים יותר". קלינגר: "לא מדבר על הבטחת הישארות"

one

מ.ס. אשדוד הביסה הערב (שבת) את הפועל חיפה 1:4, העמיקה את המשבר של האדומים ונמנעה ממאבקי התחתית ככל הנראה באופן סופי. "הייתה לנו תקופה לא טובה. השתררה פה במועדון אווירה של סוף עונה, יכול להיות שגם לי יש חלק בזה וכראש המערכת המקצועית אני לוקח על זה אחריות", הודה ניר קלינגר בסיום. "השבוע הבהרתי לשחקנים שהקבוצה שתפסיד היום עשויה להסתבך ולא רציתי שזה יהיה הצד שלנו. אני שמח שהשחקנים באו מוכנים מהדקה הראשונה. אני אוהב שהעונה נגמרת במחזור האחרון ולא לפני כן וכך נשחק עד סוף העונה. אני אפילו לא רוצה לדבר במונחים של הבטחת ההישארות. כשאתה מדבר על הדברים האלה אתה מחלחל את זה לשחקנים. מבחינתי ההישארות תובטח רק במחזור האחרון של העונה ואם זה יביא אותנו למקום גבוה ככל האפשר אני אשמח מאוד".

קלינגר, שהיה עצבני מאוד על הקוים במצב של 0:4, הסביר את הצעקות על שחקניו: "זה מתקשר לדברים שלי על אווירת סוף העונה. כעסתי שבמצב של 0:4 משחקים כאילו המשחק נגמר. למה להוריד הילוך ולא להבקיע את החמישי והשישי? בגלל זה הייתי כל כך דרוך על הקוים. הסגל שלנו מורכב בעיקר משחקני בית צעירים ואני משתדל כל השנה לשלב אותם כדי שבשנה הבאה הם יהיו בשלים ומוכנים יותר".

המאמן המפסיד שלומי דורה התעקש: "לא חושב שלא הופענו למשחק. עד דקה 40 זה לא נראה משחק של 4:0. גם אחר כך הגולים של אשדוד הגיעו מטעויות שלנו ולא מהתקפות מסודרות. אנחנו במומנטום רע מאוד ונצטרך לעצור את זה מהר. כל שבוע שמתקדם אנחנו מסתבכים יותר. הייתה נפילת מתח גדולה מאוד אחרי שהיינו במרחק נגיעה מהפלייאוף העליון ופיספסנו אותו. חשבנו שההישארות בכיס. הפסד פה והפסד שם ופתאום אתה מגלה שזה הפסד רביעי ברציפות. נתעורר, נתעשת, וננסה לגמור את הסיפור בבית מול רמת השרון בשבוע הבא. אני מקווה מאוד שהשחקנים יבינו שהמצב לא טוב ויקחו את עצמם בידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully