וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "לפעמים אני מרגיש כמו בסרט של יהודה ברקן"

5.4.2014 / 21:09

מאמן עכו התלוצץ על ההחמצה של סליחי בתוספת הזמן: "עם מאמן אחר זה היה נכנס". גלבאן נראה יורק על האוהדים

one

מכבי פתח תקוה והפועל עכו סיימו הערב (שבת) ב-0:0 שממשיך לסבך את המלאבסים שעלולים לרדת מחר מתחת לקו האדום אחרי המשחק של בני יהודה מול בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות הציגו משחק לא טוב, ועכו, שסיימה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, דווקא יצאה מעודדת בעיקר בגלל ה-0:0 במשחק המקביל בין רמת השרון לרעננה שהותיר אותה ביתרון של חמש נקודות מהקו האדום. בסיום המשחק נראה פדרו גלבאן יורק לכיוון האוהדים של מכבי פתח תקוה שקיללו אותו. שחקנים בקבוצה אמרו: "זו בושה וחרפה שהקהל מקלל אותנו כל המשחק. עד שהקהל מגיע, הוא פותח במחאה במקום להיות עם הקבוצה".

0:0 חלש בין מכבי פתח תקוה להפועל עכו

קובי רפואה, מאמן מכבי פתח תקוה, אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד כי עוד משחק עובר ואנחנו לא מנצחים. עכו באה להוציא תיקו והצליחה. למזלנו הם לא הבקיעו בדקה ה-94. נצטרך לנצח בשבוע הבא. אני לא חושב שהייתה בעיה מבחינת לחימה. מה שקרה בשבוע שעבר, עבר. השחקנים נתנו 200 אחוז וזה לא מספיק. אנחנו לא אובדי עצות. זה נכון שאנחנו לא מייצרים מספיק מצבים, אבל בנושא הבקעת שערים, אנחנו עומדים טוב ביחס לקבוצות שמשחקות בפלייאוף העליון. ברור שהייתה חסרה היום רגל מסיימת, אבל עדיין לא נגמר שום דבר, אנחנו בעניינים. נצטרך להילחם עד הסוף. אני מטבעי אופטימי מאוד, ואם לא הייתי כזה לא הייתי פה. אנחנו ניאבק עד הסוף ולא נרים ידיים".

יובל נעים, מאמן הפועל עכו: "הגענו למשחק הזה עם הגב אל הקיר. לקחנו בחשבון שאם נפסיד, מכבי פתח תקוה שתי נקודות מאיתנו. במחצית הראשונה לא שיחקנו מספיק טוב, ובמחצית השנייה היינו מספיק טובים והשיא היה בדקה ה-92. סליחי עשה מבצע ענק ומצב יותר טוב מפנדל בלי הגנה ובלי כלום. אני מאמין שאם היה מאמן אחר לעכו זה היה גול. לפעמים אני מרגיש כמו בסרט של יהודה ברקן שבכוונה עושים. כנראה שלאלוהים בשמיים יש תסריט אחר, אני בטוח שהוא גם רוצה שנישאר, אבל צריך לקחת בחשבון שאיפה שיובל נעים נמצא זה יהיה קשה".

על המשך המאבקים של עכו הוסיף המאמן: "התפקיד שלי הוא לדאוג. ברור שאם הייתי מהצד ומסתכל על הטבלה, הייתי אומר שיש חמש נקודות וזה בסדר. משלמים לי כסף ולא מעט בשביל שאני אדאג להשאיר את הקבוצה בליגה. עד שזה לא יקרה, אנחנו מודאגים. המצב שלנו לא רע, אבל לא מעבר לזה. הוא לא מצב טוב ולא טוב מאוד".

נעים נשאל אם הוא מעוניין להמשיך בעכו בעונה הבאה, והשיב: "כן. זה מקום טוב. אוהבים אותי ומפרגנים לי. יש לי תמיכה של כולם. עכו זה מקום טוב שמשלם בזמן, התנאים טובים אבל עוד לפני כן אנחנו צריכים להשאיר את הקבוצה בליגה כי אם זה לא יקרה, לאף אחד לא יהיה סיכוי להישאר".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
רוצה להמשיך בעכו, אבל קודם להישאר בליגה. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully