וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הפיונירס והליונס ייפגשו בגמר

5.4.2014 / 10:44

הקבוצה מתל אביב הדהימה בחוץ את הרבלס המושלמים עם 32:38 ותפגוש בשישי הקרוב (13:35, אצטדיון קראפט) את הירושלמים, שניצחו ברמת השרון בהארכה 36:42

ירושלים ליונס. שגיא דיין, ליגת הפוטבול הישראלית,
הליונס בגמר/שגיא דיין, ליגת הפוטבול הישראלית

ממש כמו בגמר השני של הליגה, כך גם בגמר השביעי שלה: תל אביב פיונירס וירושלים ליונס ייאבקו על אליפות ליגת הפוטבול הישראלית, כך נקבע לאחר שני משחקי חצי הגמר שנערכו בסוף השבוע. הפיונירס הדהימו בחוץ את יהודה רבלס 32:38, האריות ניצחו בהארכה 36:42 את רמת השרון האמרס ושתי הקבוצות ייפגשו באצטדיון קראפט לגמר הגדול ביום שישי הקרוב, בשעה 13:35.

יהודה רבלס - תל אביב פיונירס 38:32

המארחים היו הקבוצה הכי טובה בליגה העונה וסיימו במאזן נקי מהפסדים, אבל שבוע החופש כנראה הביא עמו חלודה והפיונירס, נישאים על גל המומנטום מהניצחון בשבוע שעבר, השיגו את הפתעת העונה בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות הם הגיעו למשחק חוץ בחצי הגמר באצטדיון קראפט והעיפו את הקבוצה שסיימה את הליגה במאזן מושלם. המשחק היה הפכפך והאורחים כבר הובילו 16:32 בסוף הרבע השלישי. הרבלס הצליחו להתקרב, אבל סאק גדול של הגנת תל אביב גמר את המשחק בהזדמנות האחרונה של המורדים. רוני מוסקונה מסר 123 יארד, צמד וצמד בתל אביב. ג'וש הנרי רץ ל-77 יארדים ושלושה טאצ'דאונים ב-22 נשיאות. בצד השני, אברהמי פרקש מסר 131 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. הוא הוחלף בג'ו מרטישיוס, שמסר 81 יארד ואיבוד.

רמת השרון האמרס - ירושלים ליונס 42:36 (בהארכה)

דרמה לא חסרה גם ביום שישי ברמת השרון. הליונס עלו ל-6:24 לקראת ההפסקה, אבל הפטישים חזרו בגדול והפכו ל-30:36 באמצע הרבע האחרון. 2:37 לסיום, פיק סיקס של הליונס קבע שוויון והמשחק הלך להארכה, שם טיראן קורן נכנס לאנדזון וגמר את הסיפור. חיים שיף מסר 150 יארד ושלושה טאצ'דאונים עבור הליונס, ג'ונתן קוראן סיים עם 66 יארד באוויר, צמד טאצ'דאונים ואיבוד, כמו גם 126 יארד על הקרקע ושני טאצ'דאונים ולקינוח, גם החזרת בעיטה לאנדזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully