וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מכת פתיחה

בוסטון קיוותה לשמח את אוהדיה במשחק הפתיחה בפנוויי פארק, למילווקי היו תוכניות אחרות והיא ניצחה 2:6. חבטה 2,000 בליגה והומר לקבררה ב-4:10 של דטרויט על בולטימור

דייויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. Elise Amendola, AP
העדיף לפתוח אחרת בבית. אורטיז/AP, Elise Amendola

שחקני בוסטון רד סוקס קיבלו ביום שישי את טבעות האליפות, כמיטב המסורת במשחק הביתי הראשון של אלופת העונה הקודמת. מבחינתם, היה נחמד לו צירפו גם ניצחון לעסק, אבל למילווקי היו תוכניות אחרות. הברוורס שמו ארבע ריצות באינינג השמיני, שברו שוויון 2:2 בפנוויי פארק וניצחו 2:6. ג'ונתן לוקרוי חבט להומר ראשון העונה במילווקי, וויל מידלברוקס עשה זאת בבוסטון.

AL:

* למיגל קבררה היה יום מוצלח בדטרויט. הכוכב של הטייגרס רשם ארבע חבטות כדי להגיע ל-2,000 בקריירה ועל הדרך חגג עם הומר ראשון העונה. הטייגרס ניצחו את בולטימור 4:10, כשדרו סמיילי המחלף רושם את הניצחון מכיוון שאניבל סאנצ'ז נאלץ להפסיק להגיש אחרי ארבעה אינינגים בשל הפסקת גשם.

* קנזס סיטי עברה את שיקגו וייט סוקס 5:7. נישיקורה אאוקי ועומאר אינפנטה רשמו שלוש חבטות כל אחד, ג'רמי גאת'רי עם הניצחון למרות משחק לא מבריק של שבעה אינינגים, 11 חבטות וארבע ריצות חובה.

* ניק סווישר ויאן גומס חבטו להומראנים, קליבלנד ניצחה 2:7 את מינסוטה.

* היאנקיז חיברו ניצחון שני רצוף, 3:7 על טורונטו. מסהירו טנאקה פתח בצורה מעט מהוססת את הבכורה שלו ב-MLB, אבל סיים עם שבעה ושמונה ועם הניצחון.

* שון רודריגז חבט להומראן והכניס ארבע ריצות בסך הכול, טמפה ביי הביסה 1:8 את טקסס.

* האיינג'לס רשמו ניצחון ראשון העונה, 1:11 מוחץ ביוסטון. הומראן ראשון ושלוש הכנסות רצים לג'וש המילטון, הומראן שני העונה למייק טראוט.

* המשחק בין אוקלנד לסיאטל נדחה.

מיגל קבררה שחקן דטרויט טייגרס. Duane Burleson, AP
מפגיז ומפגיז. קבררה/AP, Duane Burleson

NL:

* יון ג'ין ריו, המגיש של לוס אנג'לס דודג'רס, לא היה מוכן למתקפת הג'איינטס. שחקני סן פרנסיסקו עטו עם שמונה ריצות בשני האינינגים הראשונים, ואף שהדודג'רס צימקו בהמשך, הם נכנעו 8:4. הג'איינטס עם פתיחת עונה טובה של ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים.

* פילדלפיה ניצחה בשיקגו את הקאבס 2:7. צופי ריגלי פילד ראו את קבוצתם בבית לראשונה העונה, וגם את צ'ייז אטלי, שרשם הומר ושלוש הכנסות רצים לפילי.

* קולורדו הפגיזה את אריזונה 2:12 במשחק הבכורה בקורס פילד. צ'רלי בלקמון מהרוקיז השווה שיא ליגה עם שש חבטות, בהן גם הומראן וחמש הכנסות רצים. והדיאמונדבקס? מזוויעים כהרגלם, תודה ששאלתם.

* אטלנטה רשמה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 בוושינגטון. קרייג קימברל המפלצתי שמר שלוש פעמים בניצחונות הללו.

* פדרו אלבארז נכנס לעניינים ושני ההומראנים הראשונים שלו העונה הובילו את פיטסבורג ל-2:12 מוחץ על סנט לואיס.

* למטס יש ניצחון בשעה טובה, 3:4 על סינסינטי, בעזרת שני הומראנים של לוקאס דודה.

* ג'יאנקרלו סטנטון שלח כדור ליציע, מיאמי ניצחה 2:8 את סן דייגו והיא כבר במאזן 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully