וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנסי טייטאנס ניפתה את כריס ג'ונסון

4.4.2014 / 20:31

הטייטאנס החליטו לחסוך 8 מיליון דולר על הרץ האחורי, שעבר את 2,000 היארדים ב-2009. קרול האריך חוזה בסיאטל, הליגה חוקרת את נסיבות שחרורו של דשון ג'קסון מפילדלפיה

כריס ג'ונסון טנסי טייטאנס. L.G. Patterson, AP
מי היה מאמין שזה יקרה? כריס ג'ונסון/AP, L.G. Patterson

ב-2009 רשם כריס ג'ונסון עונה מדהימה, בה גמא 2,006 יארד על הקרקע. באותם ימים נדמה היה כי ג'ונסון ישלוט בליגה זמן רב, אלא שהתפוקה שלו לא הייתה מספיק טובה, לפחות לדעתם של ראשי טנסי טייטאנס, שהחליטו היום (שישי) להיפרד מהשחקן.

"אנחנו רוצים להודות לכריס על תרומתו", אמר ה-GM של הטייטאנס רוסטון וובסטר, "הוא שבר הרבה שיאי מועדון. דיברנו עם סוכנו ג'ואל סיגל בשבועות האחרונים, הוא וכריס היו מאוד מקצועיים לאורך התהליך. רצינו לבצע טרייד, אבל לא הייתה לנו ברירה".

ג'ונסון, 28, רשם את עונתו הגרועה ביותר בטנסי ב-2013, כשהוא מפיק רק 3.9 יארדים לנשיאה. הוא היה אמור להשתכר כ-8 מיליון דולרים העונה, סכום שהטייטאנס העדיפו להוריד מעל גבם.

פיט קרול מאמן סיאטל סיהוקס בחגיגות האליפות. AP
אוהבים אותו שם בסיאטל. קרול/AP

עוד חדשות מהליגה

* פיט קרול האריך את חוזהו בסיאטל. המאמן, שחתם בסיהוקס ב-2010 והוביל אותם השנה לזכייה בסופרבול, נכנס לשנה האחרונה בחוזהו, אבל הצדדים השיגו סיכום לשלוש שנים נוספות.

* דשון ג'קסון חתם בוושינגטון רדסקינס, וכעת בוחנת ה-NFL את נסיבות שחרורו מהאיגלס. זאת, מאחר שהשחקן נחשד בחברות בכנופייה. ג'קסון הגיב לשמועות הללו בביטול, אולם בליגה לא מקלים ראש בדיווחים.

* בפאלו צירפה מטמפה ביי את התופס מייק ויליאמס. הבאקנירס יקבלו בחירת סיבוב שישי בדראפט.

* אואן דניאלס, הטייט אנד ששוחרר מיוסטון, חתם בבולטימור לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully