וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה עשוי להצטרף לבית"ר בתפקיד ניהולי-מקצועי

4.4.2014 / 12:02

אם כוכב העבר לא ימשיך בנבחרת הנוער, טביב ירצה לראותו כחלק מהמועדון. גורמים: "ההצעה של טביב לרוני לוי היא סופית"

one

לאחר שבית"ר ירושלים הבטיחה באופן מעשי את הישארותה בליגה, כל העיניים והמחשבות מופנים כרגע אל עבר העונה הבאה והפתרונות הכלכליים והמקצועיים שיאפשרו לבנות קבוצה ראויה שתוכל לנסות ולהתמודד לפחות על כרטיס לפלייאוף העליון. בנוגע לעמדת המאמן, בבית"ר מקווים כי בשבועיים הקרובים יהיה שינוי במשא ומתן בין אלי טביב לרוני לוי, אך אומרים: "כרגע הכול תקוע כי אלי טביב הבהיר לרוני לוי כי ההצעה סופית ומדובר בפערים גדולים. בשכר ברוטו מדובר כאן על למעלה מחצי מיליון שקל".

טביב מסרב להתייחס בשלב זה לכל השמות שעולים כמועמדים, אך לאחר המשחק עם בני יהודה הוא צפוי לשבת עם מספר אנשי מקצוע המוערכים על ידו על מנת לקבל חוות דעת ולהתחיל לקבל כיוון בנוגע למאמן. בבית"ר הוסיפו השבוע: "מאמן שלוקח 30 אלף שקל לחודש זה חיסכון גדול על הנייר בשלב הראשוני, אבל זה נזק כלכלי אחרי שמחליפים אותו במחזור העשירי ומביאים מאמן אחר".

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. מגד גוזני
המליץ להשאיר את רוני לוי. אלי אוחנה/מגד גוזני

אחד האנשים איתם טביב מתייעץ הוא אלי אוחנה, שהמליץ לו להשאיר את רוני לוי במועדון. מעבר לכך, טביב רוצה מאוד לראות את אוחנה כחלק מהצוות הניהולי-מקצועי של המועדון, ואם המאמן לא ימשיך בנבחרת הנוער, הבעלים יעשה הכול על מנת לצרפו. טביב אמר בשיחות סגורות כי "לאוחנה תמיד יש מקום בבית"ר ולידי. גם בשנה שעברה רציתי אותו מאוד, אבל הוא המשיך עם נבחרת הנוער".

בבית"ר מנסים להתנתק מכל הדיבורים מסביב ולהתרכז במשחק ביום ראשון נגד בני יהודה, אך עקצו ואמרו: "מזל שטביב לא דיבר עם רוני לפני חודש. הדברים האלה אף פעם לא עושים טוב במהלך העונה". אנדרס טונייס וג'ונתן וילה ייעדרו בגלל הרחקות כאשר ניסו קפילוטו וטל כחילה צפויים לפתוח במרכז ההגנה. המאמן עשוי לתת יותר דקות לעומר אצילי, רועי זיקרי וייתכן שגם לאלי דסה. דור מלול צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב הפותח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully