וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-הפועל ת"א: אילוז חולה, אראל לא בסגל

אלישע לוי מתכנן שינויים כפויים בהרכב (ש', 20:00, ספ' 1). דג'אני והובר תורגלו לסירוגין. אצל בן שמעון, אנטבי בהרכב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה המשחק ה-90 בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב בליגה הראשונה.

* האדומים מתל אביב מובילים 26:39 בניצחונות ועוד 24 משחקים נגמרו בתיקו.

* אם הפועל באר שבע תבקיע, זה יהיה השער ה-100 שלה נגד הפועל תל אביב מאז עלתה לראשונה לליגה הראשונה ב-65/66.

* כשהפועל באר שבע מארחת, מאזן הניצחונות עומד על 15:17 לזכות הפועל תל אביב ועוד 13 משחקים נגמרו בתיקו.

* אם הפועל באר שבע תבקיע פעמיים, היא תחגוג 50 שערי בית מול הפועל תל אביב מאז עלתה לראשונה לליגה הראשונה ב-65/66.

* הפועל באר שבע עם שני ניצחונות העונה משני משחקים מול הפועל תל אביב. אם היא תנצח גם הפעם היא תשווה את ההישג שלה מ-93/94, אז ניצחה את כל שלושת המפגשים מול האדומים מתל אביב.

נתונים: אתר דריבליסט

אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחפש את השער ה-100 מול הפועל תל אביב. אליניב ברדה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע מבינים שאיבוד נקודות נוסף במחזור הקרוב יסגור סופית את סיפור האליפות. אלישע לוי ביקש מהשחקנים לשכוח מההפסד למכבי תל אביב, ו"להגיע עד תום העונה בפוקוס מלא כדי לצבור כמה שיותר נקודות". המאמן שוב לא דיבר על אליפות באסיפות, אבל הדגיש את החשיבות של העפלה לשלב הבא בגביע, התואר העיקרי שעליו מתמודדת הקבוצה העונה.

מבחינת ההרכב, אלישע לוי התמודד עם לא מעט ענייני פציעות השבוע. גל אראל סובב את הקרסול ולא התאמן גם היום ולכן הוא מחוץ לסגל. דויד הובר נעדר אתמול לאחר שחלה, אבל היום התאמן וישנה התלבטות בינו לבין קובי דג'אני. לוטם זינו צפוי לפתוח בכל מקרה. ההערכה היא שסיראז' נאסר יועדף על חשבון דובב גבאי. ואם זה לא מספיק, אביתר אילוז חלה ולא הגיע לאימון היום, מה שאומר שבן ביטון בתמונת ההרכב. אלישע לוי זימן 19 שחקנים לסגל כולל החלוץ הצעיר יוני אוזן.

סיראז' נאסר הפועל באר שבע חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
מקבל עדיפות. סיראז' נאסר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

אחרי התבוסה שהנחילה הפועל תל אביב בשבת האחרונה למכבי חיפה, ינסו האדומים לחבר ניצחון שני רצוף ולהפתיע את הפועל באר שבע בביתה. רן בן שמעון שקיבל השבוע לא מעט מחמאות ניסה להוריד את שחקניו לקרקע באסיפת הקבוצה, ואמר: "חשוב שנדע לשמור על צניעות ונבוא מרוכזים כמו בשבוע שעבר. אנחנו נאבקים על כרטיס לאירופה ואני רוצה לראות אתכם מציגים את אותה יכולת". בנוסף הזהיר המאמן את שחקניו בעיקר מהכדורים החופשיים שבהם מצטיינת באר שבע העונה.

בצד המקצועי מתכנן בן שמעון שינוי אחד בלבד. יגאל אנטבי הוותיק יחליף את אברהם צ'קול בעמדת המגן השמאלי. המגן הצעיר התלונן אחרי המשחק כי קשה לו לשחק בצד השמאלי ובגלל ששמעון הרוש, ששב להתאמן, לא כשיר במאת האחוזים, העדיף בן שמעון את אנטבי על קו שמאל.

יגאל אנטבי שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
חוזר להרכב. יגאל אנטבי/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אופיר דוידזאדה

שלושה חודשים לקח למגן הפועל באר שבע להתגבר על הפציעה ולחזור למגרשים, שלושה חודשים שבהם ישב ביציע, אכל את הלב כי הקבוצה רצה לאליפות בלעדיו ולא יכול היה להופיע גם במדי הנבחרת. דוידזאדה צריך לשים את כל זה מאחוריו כדי לשמור על הסיכוי הקטן להדביק את הפער ממכבי תל אביב ולהביא לבאר שבע גביע.

הפועל תל אביב: עומר דמארי

בהפועל תל אביב כבר לא ממש זוכרים מתי בפעם האחרונה מלך השערים של הליגה לא הבקיע שני משחקים ברציפות, ואם בשבת האדומים מתל אביב רוצים להפתיע, הם חייבים את דמארי לא רק מבשל אלא גם כובש, ורצוי אפילו יותר משער אחד.

שחקן הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה. מגד גוזני
צריך לשים הכול מאחור. דוידזאדה/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון (אביתר אילוז), טומיסלב פאיוביץ', בן אלגרבלי, אופיר דוידזאדה, דויד הובר (קובי דג'אני), לוטם זינו, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, סיראז' נאסר, גליינור פלט.

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יגאל אנטבי, בריאן חרסיסיץ', שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully