וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-רעננה: מנחם קורצקי מתלבט

מסיקה, צ'אם ובנבנישתי בתמונת ההרכב (ש', 18:00, אין שידור). ברמה"ש, רייכרט חוזר, זנדברג צפוי להמשיך ב-11

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: שניים, שניהם העונה.

* כל קבוצה ניצחה את השנייה בחוץ – רעננה 1:3 בגרונדמן, רמת השרון חזרה עם 1:2 מנתניה.

* הפועל רעננה עם רצף של שני משחקים ללא הפסד: ניצחון בית 0:1 ותיקו חוץ 1:1. זה כבר קרה לה פעם אחת העונה, במחזורים 1 ו-2. במחזור השלישי היא ניצחה את רמת השרון בחוץ. יהיה שחזור?

* מצד שני, רעננה הבקיעה רק שש פעמים בעשרת המחזורים האחרונים. קצת קשה לנצח ככה.

* רק לשם השוואה, רמת השרון הבקיעה שישה שערים בארבעת המחזורים האחרונים.

* מצד שני: הפועל עירוני רמת השרון עם שישה הפסדי בית רצופים. הפעם האחרונה שהיא לא הפסידה בבית הייתה בניצחון על מכבי פתח תקוה ב-7.12.13.

נתונים: אתר דריבליסט

בן בנימין קשר הפועל רעננה. ברני ארדוב
"אם נמשיך כך ונציג את אותה יכולת, אין לי ספק שנצא עם ניצחון". בן בנימין/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון מדברים על המשחק נגד רעננה כמשחק שניצחון בו עשוי להיות הקפיצה הכי גדולה של הקבוצה מקבוצה שנמצאת עם רגל וחצי בלאומית לקבוצה בעלת סיכויים טובים להישאר בליגה. ברמת השרון אמרו היום: "אם ננצח, או שנברח מבני יהודה ומכבי פתח תקוה במידה שהן לא ינצחו או שגם אם הן ינצחו, המשמעות שכל התחתית הסתבכה. בכל מקרה ניצחון על רעננה ואנחנו נעשה את זה ונישאר. עברנו עונה מתישה אבל יש כאן צוות ואופי שאין באף מועדון בתחתית".

כמו בשבוע שעבר, חיים שאבו אינו מתרגל הרכב אך יחד עם זאת נראה כי לא צפויים שינויים פרט לחזרתו של בן רייכרט להרכב על חשבונו של תום מנשרוב הסובל ממתיחה. רייכרט נעדר מהמשחק באשדוד עקב צהובים. מיכאל זנדברג צפוי להמשיך לקבל קרדיט יחד עם יוסי שבחון בקישור כאשר קני סייף ימשיך לפתוח בחוד ההתקפה. שאבו אמר לשחקניו: "לא נחכה לרעננה. נלחץ בדקות שבהן נוכל וננסה להכריע את המשחק. זה הבית שלנו וכאן אנחנו צריכים לשלוט ולהיות דומיננטיים".

הפועל רעננה:

על אף שחילצה רק נקודה אחת מהפועל עכו והסתבכה עוד יותר בתחתית, תגיע הפועל רעננה כשהיא בטוחה ביכולת שלה לנצח את רמת השרון. "היכולת מול עכו לא הייתה פחות טובה מזו שהצגנו מול באר שבע", אמר בן בנימין לקראת המשחק. "סבלנו מחוסר מזל בחלק הקדמי. אם נמשיך כך ונציג את אותה יכולת, אין לי ספק שנצא עם ניצחון. זה משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות. חשוב שנגיע כבר מההתחלה מרוכזים ואגרסיביים. אם נדע לנצח אותם, נהיה עם רגל וחצי בליגה. ניצחון ייתן לנו פוש אדיר".

בצד המקצועי, מנחם קורצקי עדיין מתבלט בעיקר באגפים בין ריף מסיקה, ממאדו צ'אם וסער בנבנישתי. תמיר כהן ימשיך בהרכב לצידו של בנימין ואילו פרנסיס קסונדה, שנעדר בשבוע שעבר, אמור לתפוס את מקומו של גיא ליפקה בהגנה. אלי בבאייב שאף הוא נעדר בגלל פציעה מול עכו אמור לחזור לסגל.

בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
כמה שרמת השרון צריכה אותו בכושר טוב. בן רייכרט/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון: קני סייף

לא הפסיקו לדבר עליו בשבוע האחרון בנוגע לטוברוק-נתניה-באר שבע-בלגיה. הקשר-חלוץ הצעיר הוא המוציא לפועל של רמת השרון ואולי הסיכוי הכי גדול שלה להישאר בליגה. אם הוא ימשיך באותה יכולת מהשבועות האחרונים, לחיים שאבו תהיה תוצרת מהחלק הקדמי והקבוצה תוכל להכריע את המשחק הזה וליצור יתרון משמעותי להמשך.

הפועל רעננה: תמיר כהן

בגלל הצפיפות במגרש ברמת השרון, החשיבות של המאבקים הם קריטיים למי שרוצה לצאת עם הנקודות. אם כהן יהיה אגרסיבי ודומיננטי במרכז המגרש בשבת, זה יכול להיות היתרון של רעננה שיביא לה את הניצחון.

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
צריך להיות אגרסיבי ודומיננטי. תמיר כהן/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ריף פרץ, גל בראל, אורי שטרית, מוחמד אזברגה, בן רייכרט, יוסי שיבחון, מיכאל זנדברג, בן בן יאיר, קני סייף.

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, פרנסיס קסונדה, יניב לביא, יוגב לרמן, עמנואל אמבולה, בן בנימין, תמיר כהן, ריף מסיקה, ממאדו צ'אם (סער בנבנישתי), אנתוני נווקאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully