וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד קנדיל: "לא מתחרט, גם אם החמרתי את פציעה"

3.4.2014 / 12:36

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל, שגמר את העונה, הגיע לאימון ואיחל הצלחה למחליפו אחמד שאבל. גדיר עדיין בספק לחיפה

one

שוערה של בני סכנין מחמוד קנדיל הגיע היום (חמישי) לאימון הקבוצה, ושוחח עם השוער השני אחמד שאבל ואיחל לו הצלחה בהמשך העונה. כידוע, קנדיל גמר למעשה את העונה ויחזור לפעילות רק בעוד חודשיים במקרה הטוב.

בשיחה עם וואלה! ספורט קנדיל דיבר על העונה שעבר, והכאבים מהם סבל: "קודם כל אני רוצה לאחל בהצלחה לאחמד שאבל. אני סומך עליו, הוא שוער טוב מאוד ואני בטוח שהוא יעשה את העבודה".

שוער בני סכנין מוחמד קנדיל. קובי אליהו
קנדיל/קובי אליהו

קנדיל דיבר גם על כך שסיים את העונה: "ברור שזה לא נעים לסיים ככה אבל בשלב זה אני לא יכול להמשיך לשחק. כבר חודשיים וחצי שאני משחק עם כאבים חזקים. לפני חודש וחצי אמרו לי שאני חייב להפסיק לשחק אבל לא יכולתי לעשות את זה. הקבוצה הייתה במומנטום טוב ואני הייתי בתקופה טובה. כאב לי מדיי ללכת ולשבת בצד בתקופה כזו אז הבנתי שאני חייב להמשיך לשחק בשביל המועדון. אני ממש לא מצטער על זה גם אם זה החמיר את הפציעה".

על העתיד אמר קנדיל: "אני סומך על הקבוצה שתראה שהעובדה שאנחנו בפלייאוף העליון היא לא מקרית. מבחינה אישית, אעשה שיקום בצורה הכי טובה כדי לחזור בעונה הבאה בכושר הכי טוב שאפשר. אני מאמין בעצמי ואני מבטיח שאחזור אפילו טוב יותר ממה שהייתי עד עכשיו. אני רוצה להודות גם לקהל, לצוות המקצועי ולשחקנים שעמדו מאחוריי כל העונה ותמכו בי גם ברגעים שהיה לי קשה בגלל הפציעה. בזכותם העונה הזאת הייתה עונה מצוינת".

בינתיים בקבוצה שמתכוננת למשחק נגד מכבי חיפה בשבת (17:00, ספורט2), מאמינים שמוחמד גדיר, שסובל ממתיחה בשרירי הגב, יהיה כשיר למשחק אך הוא עדיין בספק. ייתכן שגדיר ייכלל בסגל, אך יפתח על הספסל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully