וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: חצאי הגמר ייערכו בסוף השבוע

2.4.2014 / 15:56

הפיינל פור של הליגה מגיע: יהודה רבלס המושלמת תארח את תל אביב פיונירס (חמישי, 20:30, אצטדיון קראפט), רמת השרון האמרס פוגשת את ירושלים ליונס (שישי, 10:30, רמת השרון)

יהודה רבלס. ריק בלומסאק, ליגת הפוטבול הישראלית, מערכת וואלה! NEWS
הרבלס לא רוצים למעוד/מערכת וואלה! NEWS, ריק בלומסאק, ליגת הפוטבול הישראלית

הגענו לפיינל פור. שני משחקי חצי גמר ליגת הפוטבול הישראלית ייערכו בסוף השבוע הקרוב, כאשר באצטדיון קראפט (חמישי, 20:30) ינסו יהודה רבלס לא למעוד מול תל אביב פיונירס ואילו ברמת השרון (שישי, 10:30) ההאמרס המקומיים יתמודדו מול ירושלים ליונס.

יהודה רבלס - תל אביב פיונירס (חמישי, 20:30, אצטדיון קראפט)

לפני שבועיים הרבלס ניצחו 44:55 את הפיונירס בליגה, במשחק מרתק. בשנה שעברה, הם גם גברו עליהם בחוץ בחצי גמר הפלייאוף. התל אביבים מחפשים נקמה ואם ג'וש הנרי לא יצליח לחזור, הם יצטרכו שוב להתבסס על משחק המסירה, כפי שעשו בשבועיים החולפים. הקוורטרבק של תל אביב רוני מוסקונה מחזיק בקאדר תופסים איכותי הכולל את טראוויס מאסיטלי, קמרון סימונדס, דוד אבל והטייט אנד הוותיק עמרי ספיר. מוסקונה נוטה לעיתים לאבד ריכוז, כפי שקרה לו ברבע השני של הניצחון בשבוע שעבר, אבל הוא גם יודע לצאת מזה ולנצח משחקים. להגנה האורחת מצפה מרבית העבודה, מול הקבוצה שסיימה את הליגה במאזן מושלם ושמה מעל 75 נקודות בממוצע למשחק. הרבלס מקווים ששבוע המנוחה לא יוביל לחלודה. הם פייבוריטים ומחזיקים במשחק אווירי מהטובים שהיו אי פעם בליגה. דני איסטמן ינסה לייצר דברים גם במשחק הריצה וההגנה תקווה להתמודד היטב.

רמת השרון האמרס - ירושלים ליונס (שישי, 10:30, רמת השרון)

לפני שלושה שבועות בלבד, הקרב הזה הפך לקלאסיקה. ההאמרס הובילו ב-20 בסיום הרבע השלישי, הליונס חזרו ואיזנו 40 שניות לסיום ואז ג'ונתן קוראן ניצח עבור רמת השרון בשנייה האחרונה של המשחק, עם ריצה של 35 יארד שהבטיחה להאמרס את שבוע המנוחה ואת הביתיות במשחק הזה. לרמת השרון יש משחק ריצה מאוד מוצלח ומשחק מסירה שיודע להכות ברגע המתאים, ובגדול. ההגנה שלהם מאוד פיזית, אבל הם יצטרכו לצמצם את כמות העבירות, כאשר בעונה הסדירה הם העניקו לא פחות מ-100 יארד ליריבות בממוצע במשחק, רק על עבירות. הליונס יצטרכו לקחת החלטה לגבי עמדת הקוורטרבק, אחרי שהמחליף גרנט ראמלי סיפק הצגה מול חיפה בשבוע שעבר ברבע הגמר. ההגנה, בראשות האנדים יוני קופר וג'וש פלאסטר, הייתה במיטבה מול ההאמרס במפגש הקודם ותצטרך לספק הופעה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully