וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "עשינו טעות עם אלרואי כהן"

2.4.2014 / 12:01

במכבי פ"ת מגיבים על ההחלטה להשעות את הקשר. במועדון שוקלים לא לאפשר לו לחזור העונה. השחקנים מחכים למענקים

one

"אלרואי כהן יחזור לשחק כדורגל ברגע שיראה נכונות שהוא רוצה להיות חלק מהקבוצה. בקרוב נחליט מה העונש שיקבל, ועד אז הוא לא יהיה חלק מהקבוצה". כך אמרו הבוקר (רביעי) במכבי פתח תקוה בעקבות הידיעה בוואלה! ספורט אתמול, לפיה קובי רפואה וייטב לוזון החליטו להשעות את הקשר מהקבוצה. כזכור, בקבוצה טענו כי הקשר התחצף למאמן קובי רפואה וועדת המשמעת בעניינו תיערך בסוף השבוע. אחת האפשרויות שנשקלות כרגע היא לא לאפשר לכהן לחזור העונה למגרשים או להרחיק אותו למספר שבועות, בנוסף לקנס שיוטל עליו.

במועדון נזכרו אתמול כי זאת לא הפעם הראשונה בה השחקן מבצע עבירת משמעת העונה. "פעם אחת הוא לא התעורר לאימון, ועכשיו הוא עושה טובה שהוא מתאמן. זה בדיוק אותו דבר. הבהרנו לשחקנים שמי שלא רוצה להיות כאן, לא יהיה וזה תקף לגבי כולם. יכול להיות שעשינו איתו טעות בתחילת העונה". שחקני הקבוצה התלוננו אתמול על ה"עונש החינוכי" שהוטל עליהם: צפייה של שעה וחצי בתבוסה לבית"ר, כשהצוות המקצועי הבהיר שאין שחרורים מהצפייה במשחק או מחלק ממנו.

חלק גדול משחקני הקבוצה טרם קיבל מענקים בגין צבירת נקודות, ומבקשים להסדיר את העניין בהקדם. רק חלק קטן מהשחקנים קיבלו את משכורות חודש פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully