וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מקווים שהמשחק מול בלגיה ייערך בסמי עופר

1.4.2014 / 15:38

יו"ר ההתאחדות לוזון סייר באצטדיון החדש עם ראש העיר יונה יהב והבטיח: "לפחות שלושה משחקים בקמפיין הקרוב ייערכו פה"

האצטדיון העירוני, חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכול כמעט מוכן. אצטדיון סמי עופר/אדריאן הרבשטיין

נבחרת ישראל תארח את נבחרת בלגיה החזקה במוקדמות יורו 2016 בתשיעי בספטמבר ובעיריית חיפה מקווים שיו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, יודיע על קיום המשחק בעיר מהכרמל, באצטדיון סמי עופר.

היום (שלישי) הגיע לוזון לביקור באצטדיון החדש הממוקם בכניסה לעיר וההערכות מדברות על כך שהמקום ייפתח בחודש אוגוסט הקרוב. לוזון הגיע למקום כשהוא מלווה בראש עיריית חיפה, יונה יהב ובמהלך הביקור נאמר לו שקיימת אפשרות לפיה האצטדיון יהיה מוכן הוא לפני המתכונן, כבר בחודש מאי. לוזון טרם הודיע היכן ייערך המשחק מול בלגיה, אולם האפשרויות כרגע הן סמי עופר או אצטדיון טדי ככל הנראה.

לוזון אמר: "זה האצטדיון הכי טוב, יפה ומשוכלל שנבנה בישראל והוא לא נופל משום אצטדיון אחר ביבשת. יש אולי גדולים ממנו, אבל זה אצטדיון לתפארת. אני לא יכול להגיד בודאות שבלגיה תתארח בחיפה. על פי תקנון אופ"א, צריך להודיע 120 יום לפני המשחק ואנסה לדחות את ההחלטה בנושא בחודש נוסף. צוות של אופ"א אמור להגיע לארץ בסוף מאי והבטחתי לראש עיריית חיפה שלפחות שלושה משחקים בקמפיין הקרוב ייערכו בסמי עופר. לא אקפח את ירושלים וגם שם נשחק".

יהב הוסיף: "אנחנו עושים הכול כדי לקבל היתרים. נקווה שהמשחק מול בלגיה יהפוך לחגיגה של האצטדיון המודרני ביותר באירופה. הבטחנו שהאצטדיון יהיה מוכן לליגה האירופית באוגוסט ואני מאמין שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully