וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוחמד גדיר סובל רק ממתיחה בגב, לא מקרע

1.4.2014 / 14:03

החלוץ, שזכה ל-3 ימי מנוחה, ינסה לשוב לאימונים. השחקנים כועסים לאחר שלא קיבלו משכורות, ניסיון לשפץ את אצטדיון דוחא

one

אחרי התבוסה 4:1 בשבת האחרונה מול עירוני קרית שמונה, בני סכנין זכתה היום (שלישי) לקצת בשורות חיוביות. חלוץ הקבוצה מוחמד גדיר אובחן כמי שסובל ממתיחה בשרירי הגב בלבד ולא מקרע, כפי שחששו תחילה בסכנין.

בשל העובדה כי מדובר רק במתיחה, ינסה גדיר לשוב לאימוני הקבוצה כבר מחר, זאת לאחר שזכה לשלושה ימי מנוחה מצד הצוות המקצועי והרפואי של הקבוצה.

שחקן בני סכנין מוחמד גדיר. קובי אליהו
חדשות טובות מכיוון גדיר/קובי אליהו

בסכנין מצויים במצב רוח ירוד לאחר התבוסה לקרית שמונה, אך במקביל גם מאמינים בכוחם לצאת לדרך חדשה כבר במשחק הקרוב, בו תפגוש הקבוצה את מכבי חיפה.

שחקני הקבוצה זועמים על כך שהם טרם קיבלו את משכורותיהם ואלה מתעכבות כבר למעלה משבוע. בהנהלה הבהירו שהדברים יסודרו ונכון לעכשיו, השחקנים לא מתכוונים להפוך את הכעס הרב שלהם לצעדים אחרים.

בפגישה שהתקיימה היום בין יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס, מנכ,ל הטוטו איציק לארי וחבר הכנסת עיסאוי פריג', דנו הצדדים בנושא שיפור ושיפוץ התנאים באצטדיון הביתי של סכנין, אצטדיון דוחא. בקבוצה ידעו לספר כי בפגישה שררה אווירת שיתוף פעולה וכוונות חיוביות נרשמו מצד מנכ"ל הטוטו לגבי תמיכה כלכלית בעניין. בין היתר, דובר על התקנת מערכות כניסת אוהדים ממחושבות, חיזוק והגברת מערכת התאורה והכריזה ושלל שיפוצים נוספים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully