וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תפיסת נלסון

1.4.2014 / 1:45

הומראן של נלסון קרוז העניק לבולטימור ניצחון 1:2 על האלופה בוסטון ביום הפתיחה החגיגי של ה-MLB. מטווח ב-10:14 של פילדלפיה על טקסס, מחיאות כפיים לריאן ברון במילווקי

יום הפתיחה בבייסבול. AP
איזה כיף של יום/AP

יום הפתיחה הרשמי ב-MLB הוא אירוע לאומי בארצות הברית. המגרשים, בפעם הראשונה והיחידה בעונה, מלאים כולם והדרמות מתחילות לעוף עם הנפת המחבט.

AL: בבולטימור אירחו האוריולס את האלופה בוסטון רד סוקס. גריידי סייזמור מהרד סוקס חבט להומר ראשון בקבוצתו החדשה, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לנלסון קרוז, שעם הומראן באינינג השביעי העניק לקבוצתו ניצחון יוקרתי 1:2. חמישה אינינגים לכריס טילמן שלא זכה להכרעה, שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים לג'ון לסטר בצד המפסיד.

* שיקגו וייט סוקס הכניעה את מינסוטה 3:5. אלחנדרו דה אזה פתח בסערה עם שני הומרים, כריס סייל בצד המנצח עם שבעה אינינגים ושליש ושמונה סטרייקאאוטים.

* דטרויט איזנה עם שתי ריצות באינינג השביעי מול קנזס סיטי, ובתשיעי חבט אלכס גונזאלס לסינגל שהקנה לה ניצחון 3:4.

* טמפה ביי נראתה בעניינים מהרגע הראשון עם 2:9 קליל על טורונטו. דייויד פרייס משך שבעה ושליש והכיש שישה.

* מייק טראוט חבט להומראן כבר בעלייה הראשונה שלו לצלחת העונה, אבל סיאטל הביסה בחוץ את האיינג'לס 3:10. 11 סטרייקאאוטים לקינג פליקס הרננדז.

* אוקלנד לא אוהבת משחקי פתיחת עונה והפסידה בפעם העשירית ברציפות בהם, 2:0 ביתי מול קליבלנד.

נלסון קרוז שחקן בולטימור אוריולס. AP
לא לקח הרבה זמן להתאקלם. נלסון קרוז/AP

NL ואינטרליג: ריאן ברון חזר מעונש השעיה והתקבל במחיאות כפיים במילווקי. הברוורס ניצחו את אטלנטה 0:2, ברון איבד חבטה בגלל שיטת ההילוכים החוזרים החדשה, שמאפשרת בדיקה של פסילה מול הגעה לבסיס. שישה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים ליובאני גאייארדו המנצח, שמירה לפרנסיסקו רודריגז.

* סטיבן שטרסבורג ו-וושינגטון חטפו שלוש ריצות באינינג הראשון בקווינס מול המטס, נחלצו מפיגור באינינג התשיעי ועם ארבע ריצות בעשירי, שלוש ממחבטו של אנתוני רנדון שירה להומר, רשמו 7:9 מופרע. ברייס הארפר נפצע בראשו באינינג השני והתאושש.

* בפיטסבורג נערך דואל מעניין בין פרנסיסקו ליריאנו מהפייראטס (שישה ועשרה) לג'ף סמארג'ה משיקגו קאבס (שבעה ושלושה). שניהם סיימו ללא הכרעה, כשניל ווקר היה האיש שרשם את הריצה היחידה במשחק באינינג התשיעי - הומראן על קרלוס וילנואבה.

* המשחק הכי חולני נערך בארלינגטון, טקסס, שם ניצח קליף לי מפילדלפיה את האקסית שלו 10:14, למרות שמונה ריצות שספג בחמישה אינינגים. ג'ימי רולינס רשם גראנד סלאם בפתיחה ה-14 שלו ברציפות ביום הראשון של העונה - זהה לקאל ריפקן ג'וניור בין השורטסטופים.

* בסינסינטי התנהל קרב מגישים עיקש בין אדם ווינרייט (שבעה ותשעה) לג'וני קווטו (שבעה ושמונה), עד שיאדייר מולינה הכריע אותו עם הומראן באינינג השביעי, 0:1 לקארדס בסיום.

* חוזה פרננדס המשיך מהמקום בו נעצר בסיום העונה הקודמת ועם שישה ותשעה סייעה למיאמי לחסל את קולורדו 1:10.

* משחק פרוע התחולל באריזונה, שם הומראנים של באסטר פוזי וברנדון בלט הובילו את סן פרנסיסקו ל-8:9.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ימי רולינס שחקן פילדלפיה פיליז. AP
גם גרנד סלאם, גם השווה שיא. רולינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully