וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: רפואה שבר את הלוח בחדר ההלבשה: "תתעוררו"

31.3.2014 / 0:21

הלם במכבי פ"ת: המאמן השתולל מול השחקנים, ביקורת על הבלמים. קבהא: "אסור להיראות ככה. נקווה שקיבלנו סטירה"

one

במכבי פתח תקוה לא מרימים ידיים גם אחרי התבוסה בטדי, 3:0 לבית"ר ירושלים בפתיחת הפלייאוף התחתון, אבל במועדון יודעים היטב שביכולת הזאת יהיה קשה להישאר בליגה.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול לאחר ההפסד כי "שום דבר ממה שדיברנו עליו לפני המשחק לא עבד. אי אפשר לומר שאם מרעי היה מבקיע בתחילת המשחק הסיפור היה שונה. ביום כזה לא הגיע לנו להבקיע. שיחקנו רע מאוד".

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
צרח על השחקנים. רפואה/ברני ארדוב

קובי רפואה השתולל במחצית כשנכנס לחדר ההלבשה, נתן אגרוף ששבר את הלוח וצעק על השחקנים. "אנחנו לא נראים טוב בכלל, אתם לא נלחמים ולא אגרסיביים", אמר המאמן וצרח לעברם: "צריך להתחיל להתעורר במחצית השניה. תתחילו לתת את הנשמה". אחרי ארבע דקות הקבוצה ספגה, מה שהוביל לתבוסה. אחד השחקנים אמר בסיום: "הרווחנו את הביקורת הזאת ביושר. קובי וייטב זיהו במחצית מה שאנחנו לא זיהינו, שאנחנו בדרך להתרסקות".

"אסור לנו להיראות ככה. קבוצה שרוצה להישאר בליגה צריכה להיראות אחרת", סיכם מרואן קבהא. "לא נלחמנו. היה נראה שלא רצינו. נקווה שניקח שלוש נקודות במחזור הבא ונצא מהמצב הזה. אף אחד לא הופיע למשחק הזה, לא היינו אגרסיביים מספיק. נקווה שהמשחק הזה ייתן לנו סטירה מאוד חזקה להמשך הדרך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דור מלול שחקן בית"ר ירושלים נגד מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חולשה בהגנה ובהתקפה. פתח תקווה בטדי/ברני ארדוב

ביקורת גדולה של השחקנים הופנתה בסיום לעבר הבלמים איבן הרצג ותומר אלבז. "שש פעמים הכניסו כדור בין הבלמים, אסור שיקרה דבר כזה", אמרו והדגישו: "הביקורת היא לא רק על הבלמים, אלא על כל משחק ההגנה. שום דבר לא עבד היום. צריך לשכוח את המשחק הזה ולעבור הלאה. אם לא ננצח את עכו במחזור הבא, יהיה קשה מאוד להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully