וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי סיימה חמישית בגרנד פרי סמסון בטורקיה

29.3.2014 / 20:54

אלופת העולם נהנתה מפרישה של יריבה אלג'יראית, אבל הפסידה לג'ודאית מאוסטריה. גם גילי כהן סיימה חמישית

אחרי הופעה מוצלחת בגרנד פרי טביליסי לפני שבוע, נבחרת הג'ודו הישראלית סיימה את הופעתה בגרנד פרי סמסון בטורקיה ללא מדליות. ירדן ג'רבי, אלופת העולם שמתחרה בקטגוריית המשקל של עד 63 ק"ג, סיימה את התחרות ללא מקום בפודיום. היא התחילה בניצחון על אקתרינה וולקובה הרוסיה בזכות וואזארי ועונשים של היריבה. בקב השני שלה ג'רבי הייתה אמורה להתמודד נגד סועד בלאקאל האלג'יראית, אלא שזו בחרה שלא להתייצב לקרב. ג'רבי המשיכה לחצי הגמר שם התמודדה נגד קתרין אונטרוורזאחר האוסטרית. עד היום ג'רבי לא הפסידה לאוסטרית, שזכתה בשנה שעברה באליפות אירופה עד גיל 23. ג'רבי הופתעה בוואזארי בפתיחת הקרב, החזירה בוואזארי משלה, אבל אחרי 3:46 דקות הופלה בוואזארי נוסף שסיים עבורה את הקרב.

ג'רבי עברה לבית הניחומים, שם התמודדה על מדליית הארד נגד מרטינה טריידוס הגרמניה, שעד היום הפסידה לישראלית 5 פעמים. ג'רבי דווקא השיגה וואזארי בתחילת הקרב, אבל הופתעה באיפון אחרי 3:28 דקות וסיימה במקום החמישי.

הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
כבר לא רגילים לראות אותה ללא מדליה. ירדן ג'רבי/ברני ארדוב

גילי כהן, שבשוע שעבר זכתה במדליית הזהב בגרנד פרי טביליסי בגאורגיה, הסתפקה גם היא במקום החמישי בסמסון בקטגוריית המשקל של עד 52 ק"ג. היא פתחה בניצחון על יריבה ארמנית, אבל הפסידה בהמשך לאיטלקיה בדרך לבית הניחומים. בקרב הבא שלה היא גברה על פטרה נארקס הסלובנית, אבל בקרב על מדליית הארד הפסידה בנקודות לרומי טראנגול הגרמניה. גם אמלי רוסאנו, הבלגית שעברה לייצג את ישראל במשקל 48 ק"ג, סיימה במקום החמישי. היא ניצחה בסיבוב הראשון יריבה טורקיה, הפסידה בשני לרוסיה, ניצחה בפתיחת בית הניחומים את קיי קראוס הגרמניה, אבל הפסידה בקרב על מדליית הארד לג'ודאית מגיניאה ביסאו.

ליאור וילדיקאן (עד 70 ק"ג) שזכתה בארד בטבליסי סיימה גם היא חמישית אחרי ניצחונות על יריבות מאוסטריה וטורקיה והפסדים ליריבות מצרפת ומרוקו (בקרב על מדליית הארד).

גילי כהן, ג'ודוקאית ישראלית. יוסי ציפקיס
שבוע פחות טוב. גילי כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully