וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "לא מפחדים שנהיה רמה"ש של עונה שעברה"

30.3.2014 / 7:38

בקבוצה ניסו להתעודד אחרי התבוסה לקרית שמונה. אוהדי סכנין שרקו בוז למרקו בלבול, שמקבל תמיכה מרוב חברי ההנהלה

one

בבני סכנין קיבלו בצורה קשה את התבוסה אמש (שבת) 4:1 לעירוני קרית שמונה. בקבוצה לא אהבו בכלל את היכולת של השחקנים ואת סף השבירה הנמוך לאחר ספיגת השער השני. גם לכיוון המאמן מרקו בלבול נשמעו טענות, בעיקר מצד הקהל של הקבוצה שאף קרא למאמן להתפטר. בקרב חברי ההנהלה הרחבה ישנם כמה אנשים בודדים שמושפעים מעט מהקריאות של הקהל וקוראים לשקול את המשך דרכו של בלבול בעונה הבאה, זאת לעומת הרוב הגדול של ההנהלה והרצון המוחלט של הבכירים בהנהלה להשאיר את בלבול לעונה נוספת בשלב זה.

"מרקו הוכיח את עצמו העונה מעל ומעבר", אמר אחד מהאנשים הבכירים בהנהלה של הקבוצה, "תמיד יש כאלה שיתלוננו. כרגע חשוב שנמשיך את הפלייאוף העליון בצורה טובה ונראה לכולם שאנחנו קבוצה חזקה מאוד".

גם בקרב השחקנים נרשמה אכזבה גדולה. "הגול הראשון שיבש לנו את העניינים, חזרנו מהר אבל הגול השני כבר הוריד קצת את הרוח מהמפרשים." אמר עלא אבו סלאח, "אנחנו לא מפחדים שנהיה כמו רמת השרון של עונה שעברה. אנחנו עוד יכולים לתת משחק מהסרטים, אנחנו קבוצה טובה ונצטרך לחשוב כבר על המשחקים הבאים ולא לעשות בושות".

בנוסף לבעיות בצד המקצועי, בקבוצה שוב מאחרים במשכורות לשחקנים. האיחור הוא בכמה ימים אך בקרב השחקנים כבר מצפים לקבל את המשכורות. בהנהלה מאמינים שבתוך כמה ימים בודדים המשכורות יחולקו. מוחמד גדיר סובל מכאבים עזים בגב ובקבוצה יבדקו את חומרת פציעתו.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
מקבל תמיכה מההנהלה. בלבול/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully