וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה נזף בשחקני הפועל חיפה: "תתביישו"

30.3.2014 / 15:50

כעס באימון הפועל חיפה. המאמן: "רציתם לחץ של תחתית? אז הנה, קיבלתם". כץ: "כשנגיע לחוף מבטחים, שיבואו בדרישות"

one

ההפסד השני ברציפות, הפעם 1:0 לבני יהודה אמש (שבת), הוביל לתחושות לא נעימות בקרב אנשי הפועל חיפה. האדומים ציפו לנצח את המשחק ולהשיג שלוש נקודות נוספות, שיובילו לשקט עד סוף העונה, אבל לא הצליחו לספק את הסחורה וספגו מאוהד קדוסי כבר בדקה החמישית. בקבוצה נשמעו תהיות לגבי אי שיתופו של דוד רביבו, כמו גם לגבי העובדה שדריו פרננדס ועומרי קנדה לא משחקים כבר תקופה ארוכה.

באימון שנערך היום זעם המאמן שלומי דורה על השחקנים ואמר להם באסיפה: "כולם פה צריכים להתבייש. במשחקי בית לא לקחתם נקודות, אז איפה נקח? רציתם לחץ של תחתית, אז הנה קיבלתם אותו".

הבעלים יואב כץ היה מאוד לא מרוצה ואמר לוואלה! ספורט: "אנחנו צריכים הרבה יותר מנהיגות ולחימה. זה לא שבני יהודה הייתה יותר טובה מאיתנו, אבל ההתקפה שלנו לא הייתה מסוכנת". כץ הדגיש כי הקבוצה לא תעסוק בהכנותיה לעונה הבאה עד שלא תבטיח את הישארותה בליגה: "עוד לא הגענו לחוף מבטחים. השחקנים יוכלו לבוא בדרישות אם הם יצליחו, כמו גם הצוות המקצועי. אם נסיים במקום השביעי, כמו שאני מאמין ומקווה שנעשה, כולם יהיו מבסוטים. אם לא, יהיו כאלה מבסוטים וכאלה שפחות".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
לא מרוצה. כץ/ברני ארדוב

בחיפה מצפים מהשחקנים להגיע נחושים יותר למשחקים הבאים, במטרה להשיג אכן את המקום השביעי. בקבוצה ינסו לממש את האופציה על זרקו קוראץ' לפני סוף המועד שקבוע בחוזהו. האופציה מאפשרת לחיפה לרכוש את כרטיסו של החלוץ תמורת 150 אלף יורו.

בשבוע האחרון התנהלו שיחות בין חיפה לזטה, הקבוצה לה שייך קוראץ' ובמהלכן ניסה כץ לבדוק האם ניתן להוריד את המחיר שדרשה הקבוצה. בשלב זה עדיין אין הסכמה, אך המו"מ בין הצדדים נמשך.

(עדכון ראשון: 6:38)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully