וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים לשחקנים: "מהיום רק אני קובע פה"

30.3.2014 / 7:05

אסיפה סוערת בהפועל עכו בסיום התיקו עם רעננה, המאמן: "מעכשיו והלאה אין לכם הנחות". גיא דיין צפוי לרדת לספסל

one

הפועל עכו מוצאת את עצמה בלב מאבקי התחתית אחרי ה-1:1 נגד הפועל רעננה. הקבוצה, שהגיעה למשחק עם פער של שבע נקודות מהקו האדום, הציגה יכולת חלשה ולמרות שהובילה משער בפנדל של ז'וליאנו ספדאסיו, רז כהן השווה בדקה ה-86.

בסיום כינס המאמן יובל נעים את השחקנים וביקר בצורה חריפה את היכולת שלהם. "מהיום והלאה אין הנחות", אמר המאמן. "רק מי שיהיה טוב באימונים, ישחק". נעים הוציא את כעסו גם על המחליפים שניר משען ויוסי אסייג, שלא הצליחו להכניס רוח רעננה במשחק של עכו, והדגיש עוד בפני השחקנים: "מהיום רק אני קובע פה, ולא אף אחד אחר".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מאוד לא מרוצה מהיכולת. נעים/אדריאן הרבשטיין

נעים, שראה את רעננה שולטת בתחילת המשחק, הגיב בדקה ה-29 כשהוציא את קלמי סבן והכניס את יובל שבתאי במקומו כדי לעבות את חוליית הקישור. במצב הזה מירקו אורמוש ירד לעמדת המגן הימני. בעכו יעשו חושבים לקראת המשחק בשבת נגד מכבי פתח תקוה ומי שצפוי לשלם את המחיר על היכולת החלשה הוא גיא דיין שצפוי לרדת לספסל, ואילו ז'וליאנו ספדאסיו אמור לשחק כקשר הקדמי. בשלב הזה מקפיאים בעכו כל התעסקות עם העונה הבאה בנוגע למאמן ולהארכת חוזים של שחקנים.

שבתאי התייחס בסיום המשחק לתיקו: "היה לנו משחק חלש, אבל אנחנו יכולים להיות מעודדים מהעובדה שלא הפסדנו. אנחנו צריכים להמשיך לדאוג לכך שלא נפסיד משחקים בפלייאוף הזה. בכל שבוע הולכים להיות לנו קרבות קשים ואני מקווה שבשבוע הבא נסיים את הסיפור. רעננה זו קבוצה מצוינת. לדעתי היא מהקבוצות היותר טובות בפלייאוף התחתון והם שיחקו מצוין. אני לא חושב שהסתנוורנו בגלל ההפרש לפני המשחק, כי הרבה שחקנים כבר היו בסיטואציות האלה של קרבות תחתית ויודעים שפער נקודות לא מבטיח כלום. אנחנו לא שאננים, מודעים למצב שלנו ויודעים שזה עדיין לא גמור".

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי מאמן השוערים של הפועל חיפה, אבי פרץ, הציע את עצמו להפועל עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully