וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מייק טראוט האריך חוזה באיינג'לס

29.3.2014 / 8:47

רגע אחרי קבררה, גם הכוכב הצעיר זכה לכסף גדול ויישאר במדי הקבוצה מעיר המלאכים עד 2020 תמורת 144.5 מיליון דולר

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. Harry How, GettyImages
העתיד של לוס אנג'לס. טראוט/GettyImages, Harry How

רק אתמול (שישי) דיווחנו לכם על כך שה-MVP של האמריקן ליג בשנתיים האחרונות, מיגל קבררה, זכה להארכת חוזה ענקית על סך 292 מיליון דולר לעשר שנים וכבר בהמשך אותו לילה הגיעו חדשות מעניינות נוספות מכיוון הליגה.

השחקן שמתחרה עם מיגי על תואר "הטוב ביותר בליגה", מייק טראוט הצעיר, הגיע לסיכום על חוזה חדש בקבוצתו לוס אנג'לס איינג'לס והוא יישאר בעיר המלאכים לכל הפחות עד 2020. סכום העסקה: 144.5 מיליון דולר.

טראוט בן ה-22 כבש בסערה בשנתיים החולפות את הליגה. הוא זכה בתואר רוקי העונה ב-2012 וסיים שני לקבררה במירוץ ל-MVP. הוא נחשב לעתיד של האיינג'לס והוא השחקן הראשון אי פעם שהשיג לפחות 60 הומראנים וגנב לפחות 60 בסיסים עד גיל 21.

לפני כחודש העניקו האיינג'לס לטראוט חוזה לעונה הקרובה על סך מיליון דולר ולמרות שנראה כאילו מדובר בסכום נמוך, הרי שהוא למעשה היה הגבוה ביותר בהיסטוריה עבור שחקן שנמצא בתוך שלוש העונות הראשונות שלו בליגה, עונות בהן הקבוצה רשאית לקבוע את הסכום שהיא תשלם לו. המטרה הייתה להפגין רצון טוב כלפי טראוט לקראת השיחות על חוזה ארוך טווח ונראה כי היא אכן הצליחה. החוזה החדש יהיה תקף למעשה בין השנים 2015 ל-2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully