וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס וילפורק ממשיך בניו אינגלנד פטריוטס

28.3.2014 / 15:03

למרות שהצהיר על רצונו לעזוב, שחקן ההגנה נשאר בפוקסבורו לפחות לעוד עונה. דשון ג'קסון שוחרר מפילדלפיה ונחשד בחברות בכנופייה. מורנו במיאמי, סאנצ'ז בפילי, מאנזיל הרשים

וינס וילפורק ניו אינגלנד פטריוטס. AP
עכשיו הוא מרוצה. וילפורק/AP

תפנית בעלילה. לאחר שוינס וילפורק הבהיר לניו אינגלנד כי ברצונו לעזוב את המועדון ואף ניקה את הלוקר שלו והסיר את שמו ממנו בחדר ההלבשה של הקבוצה, הגיעו הצדדים לסיכום חדש ומנהיג ההגנה של הפטריוטס יישאר בפוקסבורו. ההסכם החדש הוא לעונה אחת תמורת שמונה מיליון דולר, שלושה מהם מובטחים. קיימת גם אופציה לשנתיים נוספות. וילפורק שיחק בניו אינגלנד בכל עשר עונותיו בליגה עד כה, אולם בעונה החולפת נפצע ושותף בארבעה משחקים, כך שמצבו לקראת העונה שבפתח עדיין לא ברור.

* הרץ האחורי דשון ג'קסון שוחרר מפילדלפיה דווקא לאחר עונה מצוינת. שש קבוצות ברחבי הליגה כבר הספיקו לפנות לג'קסון והמעניין בכל הסיפור הוא שהשחרור הזה הגיע זמן קצר לאחר דיווחים שנפוצו ולפיהם ג'קסון הוא חבר בכנופיית פשע מלוס אנג'לס.

* נושון מורנו, שהגיע עם דנבר עד לסופרבול האחרון, עובר למיאמי. הרץ האחורי הגיע לסיכום עם הדולפינס לעונה אחת תמורת שלושה מיליון דולר. מורנו העביר את חמש עונותיו הראשונות בליגה במדי הברונקוס ובעונה האחרונה חצה לראשונה בקריירה את רף אלף היארדים וסיים עם 1,038.

*במסגרת חילופי הכיסאות ששלחו את מייקל ויק לניו יורק ג'טס, עושה כעת מארק סאנצ'ז את הדרך ההפוכה. בהתאם לדיווחים מהשבוע החולף, הקוורטרבק ששוחרר מהסילונים הגיע לסיכום עם פילדלפיה והוא יצטרף לאיגלס, שם ייאבק על מקומו מול בוגר USC אחר, מאט בארקלי וכמובן, מול הפותח של הקבוצה ניק פולס. פרטי החוזה עדיין לא ברורים.

* ג'וני מאנזיל, אחד השמות הכי מדוברים לקראת הדראפט הקרוב, הרשים מאוד במסגרת הפרו-דיי בו השתתף. נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש ואשתו ברברה נכחו במקום וראו את ג'וני פוטבול מצית את דמיונם של 75 נציגים מ-30 קבוצות שהגיעו לראות את יכולותיו של הקוורטרבק, שכבש את עולם המכללות במדי טקסס A&M בשנתיים האחרונות.

מארק סאנצ'ז ניו יורק ג'טס. Rich Schultz, GettyImages
עובר לצד השני של הטרנפייק. סאנצ'ז/GettyImages, Rich Schultz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully