וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל רעננה: "אל תחשבו שנשארתם בליגה"

יובסל נעים הזהיר מנווקאמה (שבת, 18:00) והוסיף: "צריך לפתוח את הפלייאוף טוב". ברעננה בבאייב וקסונדה בספק

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 5. 1:2 לעכו בניצחונות, שני משחקים הסתיימו בתיקו.

* שתי תוצאות התיקו הן מהפעמים בהן עכו אירחה את רעננה: בעונת 2009/10 נגמר 1:1, השנה נגמר בלי שערים.

* לרעננה ניצחון אחד פחות, אבל יתרון בהפרש השערים. זה בגלל שהניצחון היחיד שלה על עכו היה 0:4.

* עכו לא הפסידה בבית בחודשיים וחצי האחרונים, מאז שחטפה 3-1 ממכבי פתח תקוה במחזור ה-17.

* רעננה מגיעה אחרי ניצחון, ותנסה לעשות היסטוריה: מעולם לא קרה - ב-61 משחקיה בליגת העל - שהיא ניצחה פעמיים ברציפות.

נתונים: דריבליסט

שחקני הפועל רעננה חוגגים. יוסי ציפקיס
אף פעם לא ניצחו שני משחקים ברציפות בליגת העל. הפועל רעננה/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי מנוחה של שבוע, הפועל עכו חוזרת לעניינים ומקווה לפתוח ברגל ימין את הפלייאוף העליון. הקבוצה של יובל נעים מקדימה את הקו האדום בשבע נקודות, אבל יודעת שהפסד עלול לדרדר אותה עוד יותר לאיזור המסוכן. עכו שלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים מבינה שגם הרזרוות שהשיגה עלולות להיגמר, ועל כך גם דיבר נעים באסיפה לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לפתוח את הפלייאוף טוב. אנחנו חייבים לנצח ובכל מקרה אסור לנו להפסיד. שחקו בסבלנות".

נעים ביקש מהשחקנים שלא להסתנוור מהיתרון על שני המקומות האחרונים, ואמר: "שבע נקודות זה לא הפרש גדול. אל תחשבו לרגע שהבטחנו את ההישארות. אנחנו צריכים שבע עד שמונה נקודות ואם נהיה טובים, נשיג אותן". המאמן גם כיוון את מרבית הפוקוס שלו באסיפה על אנתוני נווקאמה, ואמר עליו: "הוא מסוכן מאוד, חזק פיזית ומהיר. אסור לתת לו חופש להסתובב ולסכן אותנו בחלק האחורי. תשמרו אותו קרוב".

גם השחקנים בטוחים שהכניסה לפלייאוף העליון מציבה את עכו במצב טוב. "אם ננצח את המשחק, 90 אחוז שאנחנו נישאר בליגה. אם לא ניכנס לתוך הבלגן", אמר אחד השחקנים. "מה שחשוב זה שאנחנו תלויים בעצמנו בניגוד לשנה שעברה. אנחנו חייבים להישאר".

מי שנמצא כרגע מחוץ לתוכניות הוא הקשר סטיבן כהן ששוב לא תורגל במשחקון פנימי שנערך והתאמן בצד עם אלון חרזי. כהן שעורר את זעמו של הצוות המקצועי בעקבות התנהלותו בימים האחרונים לא צפוי להיכלל סגל. מבחינת ההרכב, ה-11 של נעים אמור להיות דומה לזה שפתח במשחק הליגה האחרון כשהמשמעות היא ששוב יועדף קלמי סבן על פני שניר משען שיפתח על הספסל. אדי גוטליב וברניסלב יובאנוביץ', שהציוות ביניהם עובד טוב, יאיישו את מרכז ההגנה. ז'וליאנו ספדאסיו ישחק בקישור האחורי לצידו של מירקו אורמוש.

הפועל רעננה:

עם המון ביטחון מהניצחון על הפועל באר שבע, תפתח מחר הפועל רעננה את הפלייאוף התחתון מול הפועל עכו. לקראת המשחק לצוות המקצועי יש לא מעט כאבי ראש מאחר שפרנסיס קסונדה ואלי בבאייב בספק ורק מחר יוחלט אם הם ישחקו. בנוסף, סהר בנבנישתי לא ייכלל בסגל בגלל צבירת כרטיסים צהובים. ממאדו צ'אם שלא היה בסגל מול באר שבע, אמור להחליף את בנבנישתי בהרכב.

"קיבלנו הרבה ביטחון מהניצחון על באר שבע" , אמר עוזר המאמן חיים סילבס לקראת המשחק, "אני מקווה שמחר נמשיך את אותה יכולת. הפועל עכו היא קבוצה שעשתה שינויים במהלך העונה והיא נראית מצוין בשבועות האחרונים. צפוי לנו משחק מאוד קשה. ברור לי שכל מי שתנצח במחזור פתיחה של הפלייאוף, תקבל פוש וביטחון גדול להמשך. אני מאמין בשחקנים שלנו, אבל גם אם ננצח זה עדיין לא מבטיח לנו את ההישארות בליגה".

מאמן הפועל עכו, יובל נעים. יוסי ציפקיס
רוצה עוד שבע-שמונה נקודות כדי להיות רגוע. נעים/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

הפועל עכו: חמדי סליחי

סליחי שהגיע לעכו בקול תרועה רמה נעלם בשני המשחקים האחרונים ולמעשה מאז שכבש את המספרת המרשימה מול מכבי חיפה, הוא לא הבקיע. החלוץ האלבני שהשתלב מבחינה חברתית מצוין בקבוצה יצטרך לדרוש יותר את הכדור ובעיקר לספק אחוזים טובים יותר בניצול הזדמנויות ממה שהגיע במשחקים הקודמים.

הפועל רעננה: אנתוני נווקאמה

לא לחינם יובל נעים הזהיר את שחקניו מהחלוץ של רעננה. משחק טוב שלו מחר והקבוצה מהשרון ככל הנראה תתרחק עוד מהקו האדום. רעננה בהחלט זקוקה לניגרי שלו ביכולת שיא.

חלוץ הפועל רעננה אנתוני וואקמה. מגד גוזני
הצגה שלו תסייע לרעננה לברוח מהקו האדום. נווקאמה/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, קלמי סבן, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא, מירקו אורמוש, ז'וליאנו ספדאסיו, איסמעיל ריאן, גיא דיין, ננאד מרינקוביץ', חמדי סליחי.

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, פרנסיס קסונדה, יניב לביא, יוגב לרמן, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבאייב (תמיר כהן), ריף מסיקה, ממאדו צ'אם, אנתוני נווקאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully