וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - קרית שמונה: "מוקש שנצטרך לעבור"

28.3.2014 / 13:40

קרית שמונה הפצועה מקווה להשיג ניצחון חוץ ולהתקרב למקום ה-3 (18:00, אין שידור). בסכנין, שושן לא יפתח: "נראה שפוף"

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 15. 4:6 לסכנין, עוד 5 תוצאות תיקו.

* כשסכנין מארחת: 2:3 לטובתה, שתי תוצאות תיקו.

* שני המשחקים הקודמים העונה הסתיימו בתוצאה 1:1.

* קרית שמונה לא הפסידה את ארבעת המפגשים האחרונים בדרבי הצפוני, בנוסף לשתי תוצות התיקו העונה יש לה שני ניצחונות בעונה שעברה.

* קרית שמונה מגיעה עם 8 משחקים ללא הפסד (5 ניצחונות ו-3 תיקו). ובכלל, הפסד החוץ האחרון שלה היה באשדוד בתחילת ינואר.

* אורן סימניאן שפט גם במפגש בין שתי הקבוצות בסיבוב הראשון (בקרית שמונה).

נתונים: דריבליסט

חלוץ הפועל באר שבע אליניב ברדה (ימין) שחקן בני סכנין מור שושן (שמאל). יוסי ציפקיס
מאוכזב. מור שושן, משמאל/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות: בני סכנין

בלמה של בני סכנין מור שושן ירד מאוכזב מאוד מהאימון היום לאחר שלפי התרגולים עלא אבו סלאח יחזור להרכב על חשבונו. שושן, שפתח בהרכב במשחקים האחרונים, היה דווקא בכושר טוב. "מור היה נראה שפוף", אמר שחקן בקבוצה, "הוא הציג יכולת טובה וציפה להמשיך בהרכב, זה ברור. אבל עם זאת מרקו עוד מסוגל להפתיע, הרבה פעמים תורגל הרכב ובסוף עלינו עם הרכב אחר".

מלבד אבו סלאח, גם רביד גזל צפוי לפתוח בהרכב ולתפוס את מקומו של חאלד חלאילה, שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים.

בנוסף, בלבול תרגל את אחמד קאסום במקומו של פיראס מוגרבי ונראה שהוא מתלבט בין השניים. אגב, בלבול עדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה וזאת למרות שבהנהלת המועדון כבר הודיעו שהמאמן ימשיך. "מרקו הוכיח שהוא המאמן הכי טוב שבני סכנין יכולה לבקש", אמר גורם בהנהלה, "איך שתסתיים העונה נשב איתו ונסכם את הדברים, קשה לנו לראות מצב שמרקו לא ממשיך איתנו, הוא מתאים לסכנין כמו כפפה ליד".

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. ברני ארדוב
שלא ייגמר לעולם. בכר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

בקרית שמונה מרגישים שהם נמצאים באחת התקופות הטובות בהיסטוריה של המועדון. המאמן ברק בכר דיבר עם שחקניו וביקש מהם להמשיך באותה רמת מחויבות ויכולת. "אני גאה בכל אחד מכם", אמר לשחקנים, "עכשיו אנחנו צריכים להמשיך את העבודה בליגה". בקרית שמונה לא מקלים ראש בבני סכנין ובכר הכין את שחקניו בצורה מקיפה.

בכר יחסר את אופיר מזרחי, ויאם עמאשה ורועי קהת הפצועים, כאשר יואל צ'חנוביץ' צפוי להמשיך לקבל קרדיט. רוג'רס קולה צפוי לפתוח שוב על הספסל ולהשתלב במידת הצורך כשדויד מנגה ואחד עאבד יובילו את החוד של האורחים. "סכנין זה מוקש שנצטרך לעבור", אמר שחקן בקבוצה, "לא יהיה פשוט לאף קבוצה בפלייאוף העליון לנצח אותם בבית. אם אנחנו רוצים לסיים במקום השלישי, אז ניצחון שם ייתן לנו דחיפה רצינית".

שחקן עירוני קרית שמונה דויד מנגה. אדריאן הרבשטיין
מעורב כמעט בכל שער. מנגה/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני סכנין: רביד גזל

הקשר הוותיק עבר העונה הרבה תנודות בין הספסל להרכב. במשחק הזה, מול הקישור והחלק ההתקפי האיכותי של קרית שמונה, הוא עוד הזדמנות לגזל להוכיח שהוא קשר בולט. השחקן אמנם לא צפוי להישאר בסכנין אבל רוצה להוכיח שלקראת הקיץ, הוא יכול להיות רכש טוב.

עירוני קרית שמונה: דויד מנגה

בשקט בשקט מנגה הפך העונה להיות אחד השחקנים הבכירים בקרית שמונה. הוא מעורב כמעט בכל אחד מהשערים של קרית שמונה, וגם מול סכנין החלוץ יצטרך לנצל את המהירות שלו מול ההגנה של סכנין.

רביד גזל שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
עדיין ברמות הגבוהות? גזל/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, רביד גזל, חאמד גנאים, כריסטיאן הידאלגו, אחמד קאסום (פיראס מוגרבי), מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, מתן אוחיון, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, יואל צ'חנוביץ' (עדן שמיר), דויד מנגה, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully