וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פרבר שבר את שיא ישראל לנוער בהטלת כידון

27.3.2014 / 8:23

המטיל המוכשר קבע 65.38 והוא מתקרב לאליפות העולם לנוער באתלטיקה. 5 רצים ייצגו את ישראל באליפות העולם בחצי מרתון

מטיל הכידון אלן פרבר זכה אתמול (רביעי) בתחרות ליגת הנוער באתלטיקה קלה עם שיא ישראלי חדש לנוער. בניסיון החמישי הרחיק המטיל המוכשר ממכבי תל אביב את הכידון ל-64.47 מטר ושיפר בכך את השיא הישראלי שלו ב-11 סנטימטרים. בניסיון השישי והאחרון פרבר קבע 65.38 מטר ושיפר את שיאו ב-91 ס"מ נוספים. בסך הכל רשם פרבר שיפור של 1.02 מטר, וכעת הוא רחוק 12 סנטימטרים בלבד מהקריטריון לאליפות העולם לנוער.

בסיום תחרות הקפיצה לגובה לנוער בה ניצח איתמר באסטקר ממכבי תל אביב בתוצאה 1.95 מטר, התייצבו לתחרות הזמנה ניקי פאלי ממכבי חיפה נגד אלכסנדר שוסטוב - אלוף אירופה 2010 בקפיצה לגובה. בתחרות ביניהם ניצח פאלי, שקבע 2.15 (אחרי שפסל ב-2.21) בה פסל הרוסי שסיים עם 2.10.

גל סיני ממכבי ראשון לציון ניצח בתחרות הקפיצה המשולשת לקדטים עם 14.72 מטרים וקבע בכך את הקריטריון למוקדמות למשחקים האולימפיים לקדטים.

מטיל כידון אלן פרבר. מאיר ארזי, מערכת וואלה! NEWS
רחוק ב-12 סנטימטרים מהקריטריון לאליפות העולם לנוער. אלן פרבר/מערכת וואלה! NEWS, מאיר ארזי

ביום שבת תתקיים בקופנהאגן שבדנמרק אליפות העולם בחצי מרתון (21.1 קילומטרים) ואת ישראל ייצגו בתחרות חמישה רצים, שיתחרו גם כקבוצה. מדובר באלוף ישראל במרתון זוהר זימרו, ובארבעת הרצים שסיימו אחריו במרתון טבריה: וובה בריהון, ימהרן יוסף, אסרט ממו ודמסו זגייה.

המטרה העיקרית היא גיבוש הנבחרת שחלק ניכר מחבריה ייצג את ישראל גם בתחרות הקבוצתית שתתקיים במסגרת המרתון באליפות אירופה בקיץ בציריך. השיא הישראלי בריצת חצי המרתון שייך לאיילה סטאין ועומד על 1:03:43 שעה (1997). הרץ בעל התוצאה הטובה ביורת מבין החמישייה הישראלית שיוצאת לדנמרק הוא וובה בריהון, שקבע 1:04:50 שעה תוך כדי מרתון טבריה ב-2012.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכנה לקראת ריצת המרתון באליפות אירופה בקיץ. זוהר זימרו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אלן פרבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully