וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגדיל את התקציב בעונה הבאה בכעשרה מיליון שקל

27.3.2014 / 11:44

הגדלה משמעותית של תקציב השחקנים צפויה אם הקבוצה תעפיל לאירופה, אך התקציב יגדל בכל מקרה. על הפרק: צירופם של שני שגרירים ולפחות שלושה שחקנים ישראלים בכירים ושחרור של ארבעה עד חמישה זרים. הצצה ראשונית למודל 2014/15 של מכבי חיפה

one

מכבי חיפה עדיין לא מינתה מאמן לעונה הבאה, אבל במועדון כבר החלו לעבוד על סקאוטינג. בשיחות עם סוכנים זרים הובהר כי המועדון צפוי להחליף בקיץ את כל חמשת הזרים או לפחות ארבעה מהם. על פי המצב כרגע, חיפה נוטה להיפרד גם מרובן ראיוס, אלא אם כן המאמן הבא יטיל וטו ויודיע שהוא בונה עליו מבחינה מקצועית. תמאש פרישקין יישאר רק אם יפגין יכולת יוצאת דופן במחזורים שנותרו בפלייאוף העליון.

: נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
אחרי שנים של שפיות כלכלית, הולכים על מהפכה. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

אז מה התכנית הכלכלית של הירוקים לקראת הקיץ? ובכן למרות שעדיין לא ידוע באילו שחקנים תתחזק, החלטה לגבי התקציב כבר יש. חיפה תגדיל את התקציב בקיץ לראשונה מזה מספר שנים בה שמרה על שפיות כלכלית. תקציב השחקנים יגדל משמעותית לאור ההחלטה להיפטר מחוזים קיימים ולחזק את הקבוצה בזרים חדשים. המטרה תהיה להחתים גם שני שגרירים, אם כי עדיין לא ברור מי מבין הבכירים ירצה לחזור לישראל.

כך או כך הכוונה היא לצרף שלושה שחקנים ישראלים בכירים לפחות. תקציב הירוקים בבקרה עומד על כ-55 מיליון שקל, אבל הוא כולל לא מעט עובדים שחיפה מממנת את שכרם העונה למרות שאינם חלק מהמועדון - ראובן עטר, למשל. ההערכה היא שאם הקבוצה תגיע לאירופה, יעמוד התקציב על סכום של בין 60 ל-70 מיליון.

חיפה תנסה להיפטר מהחוזה של איציק כהן, שנותר השחקן היחיד שאינו מסיים חוזה ומתאמן בנפרד. על אייל גולסה חיפה תדרוש דמי השבחה בהתאם לתקנות, אך דמי העברה היא לא תוכל לקבל עבורו. בויאן שראנוב, שמחזיק בחוזה גבוה יחסית, מחפש קבוצה בטורקיה ובמדינות נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אלעד גבאי, אייל גולסה שחקני מכבי חיפה ביציע. ברני ארדוב
יעזבו? אלעד גבאי ואייל גולסה/ברני ארדוב

חיפה ממתינה למאמן הבא בנוגע לרשימת השחקנים הישראלים שבהם הוא מעוניין. במועדון אישרו אתמול כי המאמן הקרואטי רוברט פרוסינצ'קי הוצע להם. גם המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ' ברשימות, אך אין עדיין כל החלטה לגביהם. רוני לוי הוא עדיין מועמד לתפקיד ונחשב למאמן הישראלי המקובל ביותר על הנשיא יעקב שחר.

ללא קשר לשאלת המאמן הבא, כבר עכשיו ברור ששחקנים כמו אלעד גבאי לא ימשיכו אם לא יבנו עליהם כשחקני מפתח. טאלב טואטחה מבוקש בסטנדרד ליאז' ואם חיפה תקבל עליו סכומים גבוהים (בין 1.5 לשני מיליון יורו), היא לא תהסס למכור אותו. השחקן עצמו לא פוסל אפשרות להישאר במועדון או להיכנס למשא ומתן על הארכת החוזה.

למרות הסיכום עימו, המגן שמואל שיימן טרם חתם על חוזה והוא מבקש להבטיח שיהיה חלק מהרוטציה בעונה הבאה, אחרת יעזוב. הצדדים ייפגשו פעם נוספת לאחר חזרת המנכ"ל איתמר צ'יזיק מחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully