וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיסים אזלו, הספסרים חוגגים לקראת משחק העונה

27.3.2014 / 10:59

אוהדי באר שבע חטפו הבוקר 610 כרטיסים למפגש מול מכבי ת”א. המחיר ביד 2: 600 שקל. סוארס ישחק עם מסיכה?

one

אוהדי הפועל באר שבע השלימו הבוקר סופית את רכישת הכרטיסים למשחק העונה ביום שני בבלומפילד. משרד הכרטיסים "לאן" הוציא למכירה את 700 הכרטיסים הנותרים החל מהשעה עשר בבוקר, ותוך פחות מדקה אזלו כל הכרטיסים למשחק לשערים 4 ו-5. אוהדים רבים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים למשחק טענו הבוקר כי ינסו לרכוש אותם בשוק החופשי.

אחד האוהדים סיפר הבוקר: "נכנסתי לאתר בשעה עשר בבוקר, וכבר אז לא נותרו כרטיסים. ב'לאן' לא עונים. לא הייתה בכלל אפשרות לרכוש כרטיס למשחק". בשיחה עם נציגי "לאן" נאמר הבוקר: "הכרטיסים נחטפו תוך מספר דקות. המכירה הסתיימה". בסך הכל נמכרו הבוקר 610 כרטיסים, מהם 444 כרטיסי בוגר. באתר יד 2, למשל, כבר מוצעים כרטיסים במחירים מופקעים שנעים בין 350 ל-600 שקל לכרטיס בודד. הכרטיסים נקנו במחירים של 50 שקל לנוער ו-100 למבוגר.

אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מסתערים על הכרטיסים. אוהדי באר שבע/יוסי ציפקיס

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אוהדי באר שבע טוענים כי המכירה החלה שלשום באתר "לונה טורס" וזאת בניגוד להודעת ההנהלה לפיה היא הייתה אמורה להתחיל אתמול בבוקר. במועדון לא מרוצים משיתוף הפעולה עם "לונה טורס" ואתמול הודיעו על העברת מכירת הכרטיסים למשרדי "לאן". אגב, בהתאחדות לכדורגל ובערוץ 11 הודיעו היום שהמשחק ייפתח בשעה 20:55 ולא בשעה 20:50 כפי שנהוג בדרך כלל.

אחרי שהתברר אמש כי בלם הפועל באר שבע ויליאם סוארס לא גמר את העונה, במועדון הוחלט להטיס אותו לפורטוגל כדי שישהה עם משפחתו. הוא ישהה שם כחמישה או שישה ימים, ויחזור לישראל לקראת הבדיקה המכרעת בשבוע הבא. בבאר שבע בודקים אפשרות שהשחקן יעלה לשחק עם מסיכה. "רק בבדיקה נוכל לדעת סופית אם הדבר יתאפשר", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully