וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: כל מה שצריך לדעת לקראת הפלייאוף

26.3.2014 / 20:44

שלבי ההכרעה של הליגה מגיעים ובסוף השבוע ייערכו שני משחקי רבע הגמר: ליונס-אנדרדוגס (ה', 20:30, קראפט) ופיונירס-טרופרס (ו', 10:30, אוני' ת"א)

יהודה רבלס. ריק בלומסאק, ליגת הפוטבול הישראלית, מערכת וואלה! NEWS
הרבלס חולמים על האליפות/מערכת וואלה! NEWS, ריק בלומסאק, ליגת הפוטבול הישראלית

העונה הסדירה עברה חלפה לה ובעוד חמישה משחקים בלבד תוכתר אלופה חדשה בליגת הפוטבול הישראלית, כאשר שלב הפלייאוף ייצא לדרך עם שני משחקי רבע הגמר בסוף השבוע הקרוב. ירושלים ליונס ייארחו את חיפה אנדרדוגס (חמישי, 20:30, אצטדיון קראפט) ואילו תל אביב פיונירס ייפגשו את פתח תקוה טרופרס (שישי, 10:30, אוניברסיטת תל אביב). הכניסה למשחקים היא בתשלום סמלי: 20 ש"ח לכרטיס רגיל, 10 ש"ח לילדים וחיילים.

שש קבוצות העפילו לפלייאוף ושתי המדורגות ראשונות בתום העונה הסדירה זכו לכרטיס האוטומטי לחצי הגמר. העונה מדובר ביהודה רבלס וברמת השרון האמרס.

רמת השרון האמרס. שגיא דיין, ליגת הפוטבול הישראלית,
ההאמרס דילגו היישר לחצי הגמר/שגיא דיין, ליגת הפוטבול הישראלית

הרבלס סיימו את הליגה במקום הראשון ועם מאזן 0:9. הם נהנים ממשחק מסירה איכותי, מהטובים שהליגה ראתה עד היום, בהובלת הקוורטרבק הצעיר אברהמי פרקש והתופס המצוין דן וינטרוב. דני איסטמן מייצר מהלכים גדולים בהתקפה, בהגנה ובקבוצות המיוחדות ובהגנה ניתן גם למצוא את הליינבקר ג'רמיה ג'לסקי ואת הקפטן ושחקן הקו, אוריה לוברבום. לכל הקבוצות ברור שהן יצטרכו לעבור דרך הרבלס על מנת לזכות בתואר ולכולן ברור שזה לא יהיה פשוט.

ההאמרס נהנים מביצועיו של ג'ונתן קוראן מכל צידי הכדור, כאשר גם אבי רוזנבלום תורם רבות. משחק הריצה שלהם, תחת קוראן ואדם קימה, היה הטוב בליגה העונה. משחק המסירות צנוע יותר, אך מייצר רגעי מפתח. בהגנת הפטישים המאיימת והקשוחה אפשר למצוא את הליינבקר קית' נובל והתאקל רועי תותח, שנתנו עונה מצוינת.

הליונס מהבירה, שתמיד נהנו מהתקפה ומשחק מסירה איכותי, היו חזקים השנה גם הגנתית בזכות האנד יוני קופר. הקוורטרבק הוותיק חיים שיף, לצד הרוקי אפי משען, ינסו לקחת את הקבוצה קדימה במאני טיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ירושלים ליונס. שגיא דיין, ליגת הפוטבול הישראלית,
הליונס ינסו לעבור/שגיא דיין, ליגת הפוטבול הישראלית

הפיונירס סיימו במקום הרביעי, אבל מגיעים במומנטום חיובי מאוד לפלייאוף. רוני מוסקונה, הקוורטרבק, זכה לחיזוק משמעותי בדמות הרץ ג'וש הנרי, אבל הקבוצה הזו היא קודם כל הגנה חזקה ושם מככבים הליינבקרים אסף כץ וצ'ארלס גורדון והסייפטי סאגן זאבלו, שיעשו צרות לכל יריבה.

הטרופרס ינסו לעבור את הפיונירס בתור התחלה. הם הגיעו לפלייאוף לראשונה בתולדותיהם בזכות התקפה אווירית קטלנית עם הקוורטרבק גארט מור והתופס הצעיר בר רודיך. משחק הריצה (עם כריס דייויס) וההגנה הירוקה (בראשות הליינבקר עדי בדש) התעוררו לקראת הפלייאוף והטרופרס יצטרכו את שני אלה בשיאם.

האנדרדוגס, הקבוצה האחרונה שנכנסה לפלייאוף, הסתייעו בעונה מרשימה של הקוורטרבק מאט קאופמן ולצידו, של סוללת התופסים ובראשה נמרוד סמית'. משחק הריצה קצת יותר חלש וגם ההגנה, אותה מובילים הליינבקרים ניב מדלינגר ויובל פישר, תצטרך להתעלות מול הליונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully