וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: בן דקון העביר את הכסף, הדיון נדחה

26.3.2014 / 17:56

איש העסקים העביר 700 אלף שקל ומנע הורדה של ארבע נקודות ממאזן הקבוצה. אורליצקי: "כעת ממתינים לבית המשפט"

דורון בן דקון.
הציל את הקבוצה. בן דקון

הפועל פתח תקוה עשתה היום (רביעי) צעד משמעותי בדרך לעתיד חדש: הבעלים המיועד של הקבוצה, דורון בן דקון, הפקיד בבקרת התקציבים סכום של 700 אלף שקל, ובכך למעשה מנע את קיומו של דיון בבית הדין על הורדת ארבע נקודות ממאזנם של המלאבסים. בן דקון שאמור להשלים בקרוב את רכישת המועדון מידיו של אבי ללוז מקווה כעת כי בית המשפט יאשר את מתווה העסקה.

כזכור, בית המשפט החליט אתמול שלא לאשר נכון לעכשיו את מכירת המועדון. בין השאר הדבר נובע מכך שמדובר בקבוצה ציבורית ורק לאחר עשרה ימים ניתן לאשר את העסקה. בעקבות ההחלטה הביעו מספר שותפים של בן דקון את חששם להפקיד את הכסף מבלי שהם יודעים שהעסקה תצא לדרך, ולמרות זאת בן דקון הוביל את המהלך ומנע את הפחתת הנקודות.

בן דקון אמר היום לוואלה! ספורט: "מדובר בעסקה מורכבת ובעייתית מאוד. הפועל פתח תקוה נמצאת במצב אמיתי של חשש לירידה של שתי ליגות. אני מרגיש שהבאתי אחריות ומנהיגות ומקווה שיגיעו אנשים נוספים שאוהבים את המועדון כדי לסייע להתגבר על המצב הקיים".

יושב ראש בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, אישר כי הדיון בעניינה של פתח תקוה נדחה, ואמר: "הכסף כולו הועבר במזומן ולכן הדיון שאמור היה להתקיים היום נדחה עד שבית המשפט יחליט אם הוא מעכב את העסקה או לא. אנחנו נמתין כעת להחלטתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully