וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר קטן בסינוס הקדמי לוויליאם סוארס, שלא יזדקק לניתוח

26.3.2014 / 15:18

בלם הפועל באר שבע, שנפגע בראשו במהלך משחק הגביע מול ראשון לציון, עבר הערכה מחודשת בה נקבע כי הפציעה שלו ככל הנראה פחות חמורה מהחשש הראשוני. בעוד שבוע תתבצע לו בדיקה חוזרת. האוהדים זועמים על כך ששוב התגלו בעיות במכירת הכרטיסים

one

אנחת רווחה קלה נרשמה היום (רביעי) בהפועל באר שבע. לאחר הערכה נוספת שבוצעה לגבי מצבו של בלם הקבוצה וויליאם סוארס, התברר כי פציעתו ככל הנראה פחות חמורה ממה שהוערך תחילה והוא לא יזדקק לניתוח. על פי ההערכה החדשה, סוארס סובל משבר קטן בסינוס הקדמי. בעוד שבוע תתבצע לשחקן בדיקה חוזרת ואז יוחלט לגבי מועד חזרתו לאימונים ובהמשך, גם למשחקים. בכל מקרה, הבלם לא ישחק במשחק העונה מול מכבי תל אביב, שייערך ביום שני הקרוב.

סוארס נפצע במהלך משחק רבע גמר גביע המדינה אמש מול הפועל ראשון לציון (2:3 לבאר שבע) והחשש הראשוני לאחר שהובהל לבית החולים איכילוב היה כי הוא סובל משבר בגולגולת, זאת לאחר שהאפשרות לדימום פנימי נשללה.

"לא הספקנו ולא רצינו לחגוג אתמול. כל החגיגה הזאת לא שווה שום דבר בלי ווילי", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "סוארס הוא לא רק שחקן טוב, אלא דמות חשובה לחדר ההלבשה ולקבוצה במאבק על שני התארים".

שחקן הפועל באר שבע ויליאם סוארס בבית החולים. קובי אליהו
סוארס בבית החולים הבוקר עם אלונה ברקת/קובי אליהו

אוהדי הקבוצה זועמים על כך ששוב התגלו בעיות בהליך רכישת הכרטיסים למשחק העונה בבלומפילד ביום שני. המכירה האינטרנטית שתוכננה לקראת המשחק תיפתח הבוקר בשעה 10:00 לבעלי מנויים בלבד. כ-700 כרטיסים (500 כרטיסי בוגר ו-200 כרטיסי נוער/חייל) הוקצו כשלכל מנוי תותר רכישה של כרטיס אחד. חלק מאוהדי הקבוצה טענו כי המכירה החלה אתמול והביעו כעס על העניין. מסר ברוח הזו הועבר להנהלה שהבטיחה לבדוק את הנושא. על פי ההודעה, אוהד שירכוש שלושה כרטיסים בקנייה אחת (המקסימום המותר לרכישה באתר) יידרש להציג בעת איסופם שלושה מנויים.

ואם זה לא מספיק, מתברר כי במכירה המוקדמת שנערכה היום לבעלי המנויים האתר של משרד הכרטיסים "לונה טורס" קרס מהעומס. מאוחר יותר יצאה הודעה באתר לפיה כל הכרטיסים אזלו. "אם נגלה שמכרו אתמול חלק מהכרטיסים זה חמור מאוד", אמרו האוהדים.

בעקבות הבעיות במכירת הכרטיסים דרך אתר "לונה טורס" הודיעה הקבוצה כי היא תמכור את הכרטיסים באמצעות חברת "לאן". הערב החל מהשעה 19:00 תיפתח מכירה אינטרנטית באתר לבעלי מנויים בלבד. מחר (חמישי) בשעה 10:00 תיפתח מכירה אינטרנטית לקהל הרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully