וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א קבעה: הפועל תל אביב לא תורחק מאירופה

על רקע דרישת קייזרסלאוטרן בעקבות הפיצוי שהייתה אמורה לקבל על העברת ורמוט ושכטר, הוחלט שהאדומים לא ייפגעו

one

פיפ"א דחתה היום (רביעי) את דרישתה של קייזרסלאוטרן להרחיק את הפועל תל אביב מהמפעלים האירופים בעונה הבאה בגלל חובות של הקבוצה הישראלית אליה. הרקע הוא העובדה שהאדומים היו אמורים לפצות את המועדון הגרמני על העברתם של איתי שכטר וגילי ורמוט בפריסת תשלומים שנסגרה בין שני המועדונים.

הגרמנים פנו לפיפ"א בחודש הקודם בטענה כי הפועל תל אביב חייבת לה כ-200 אלף יורו על ורמוט ושכטר כדי שזו תפעיל סנקציות נגדה בגלל אותו חוב. עו"ד ניר ענבר שטיפל בתביעה מטעם האדומים הצליח לדחות את טענותיו של המועדון הגרמני כשהמשמעות היא שהפועל תל אביב לא תורחק או תיקנס בעונה הבאה אם היא תזכה בכרטיס למפעלים האירופיים וכן היא לא תיתקל בבעיה להעביר שחקנים, כפי שדרשו הנציגים הגרמנים.

כמו כן, ענבר מנהל כעת משא ומתן עם לאוטרן על פריסת תשלומים חדשה שתאפשר להפועל תל אביב להעביר את הכסף בצורה שתוכל לעמוד בה ולא תיפגע משמעותית ממנה מההשלכות הכלכליות שגם כך לא חסרות לה.

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
ההעברה שלו לא תפגע בקבוצה. ורמוט/ברני ארדוב

ובינתיים מתרחש מאבק בין ארגון השחקנים להסתדרות על ייצוג הסכם קיצוץ השכר בהפועל תל אביב. אחרי שאתמול סיכמה הנהלת הקבוצה עם ניר אלון, יו"ר חטיבת השחקנים בהסדרות, את תנאי ההסכם, הגיעו היום לאימון נציגי ארגון השחקנים וטענו בפני השחקנים כי הם לא יכולים לחתום על הסכם שאותו מוליכה ההסתדרות. הטענה של ארגון השחקנים היא ששחקני הקבוצה קשורים בהסכמים עימם, ולכן הם היחידים שמוסמכים לנהל משא ומתן מול ההנהלה על מסמך הקיצוץ.

אתמול, 16 משחקני הפועל חתמו לארגון השחקנים כדי שזה ייצג אותם מול ההנהלה לגבי הקיצוץ. הארגון הוציא היום מכתב להנהלת הקבוצה בו הוצגה דרישה להפסיק כל משא ומתן מול הסתדרות העובדים בנוגע לאותו הסכם.

השחקנים מיואשים מהמצב, ולאחר האימון אמר אחד מהם: "לנו זה לא משנה מי יביא את ההסכם, אלא שיהיה הסכם. אנחנו תקועים באמצע במלחמות בין שני ארגונים, וכרגע לא יהיה הסכם עד שהבעיה הזו לא תיפתר". כרגע נראה שהשחקנים ימתינו להסכם עם ארגון השחקנים, שכן חברות בהסתדרות תחייב אותם להשתתף בשביתות עתידיות של ענפים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלים טועמה, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימתינו לסיכום של ארגון השחקנים. סלים טועמה/ברני ארדוב

בהנהלה טוענים כי מבחינתם לא משנה מול מי ייחתם ההסכם, כל עוד שהוא יהיה מקובל על השחקנים. "שני הארגונים עושים מלחמות על גב השחקנים במקום לתמוך בהם", אמר גורם במועדון. "לנו זה ממש לא משנה, בכל אופן ההסכם יהיה אותו דבר".

הפועל תל אביב הודיעה היום שבעלי המנויים לשערים 4-5 יועברו לשער 8 ללא צורך בתשלום נוסף. כזכור, שערים 4-5 יהיו סוגרים בשלושת משחקי הבית הקרובים של האדומים בעקבות העונש שספגה הקבוצה בבית הדין. לצורך המעבר, על מנויי 4-5 להירשם מראש באתר ייעודי שנפתח באתר "לאן" וכך ייטען כרטיס המנוי שבידם באופן אוטמטי. מנויי שער 8 ייזכרו לשדרוג לשער 13 וייכנסו ללא הרשמה מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully