וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק יאנקיז ירדה מפסגת התשלומים בבייסבול

רועי צומר

26.3.2014 / 11:43

לוס אנג'לס דודג'רס עקפה את הפסים עם סך משכורות של 235 מיליון דולר. היאנקיז ירדו למקום השני לראשונה אחרי 15 שנה, ישלמו "רק" 203 מיליון

זאק גריינקי שחקן לוס אנג'לס דודג'רס עם מג'יק ג'ונסון. Damian Dovegains, AP
ממשיך לשפוך כסף. מג'יק ג'ונסון עם זאק גריינקי/AP, Damian Dovegains

בבייסבול האמריקאי ניו יורק יאנקיז נחשבת לאימפרייית הרשע, בעיקר בגלל הסכומים המטורפים שהיא מקציבה לשחקנים בכל שנה. אבל מסתבר שאחרי חמש עשרה שנה בטופ היא כבר לא המובילה בקטגוריית התשלומים, לאחר שהדודג'רס עקפו אותה עם סכום מוערך של 235 מיליון דולר בסך תשלומי המשכורות ב-2014. היאנקיז נמצאים הרחק מאחור, עם תשלומים של 203 מיליון דולר "בלבד".

אחת הסיבות שהדודג'רס עברו לפסגה היא הסכום שהם משלמים למגיש זאק גריינקי, שיקבל העונה 24 מיליון דולר במשכורת ועוד שלושה מיליון דולר מענק חתימה. "יש לנו בסיס אוהדים גדול ובעלי קבוצה שמוכנים לעשות הכול בשביל לנצח משחקים", אמר בשבוע שעבר נד קולטי, הג'נרל מנג'ר של הדודג'רס, אחרי שניצחו את שני משחקי הפתיחה שלהם, והוסיף: "הכסף לא אומר שאנחנו ננצח את כל המשחקים, אלא רק שנוכל להשיג את השחקנים הטובים ביותר".

המשכורת הממוצעת לשחקן ב-MLB היא קרוב ל-4 מיליון דולר לעונה, והעלייה בסך המשכורות נעה בין 8 ל-10 אחוז. לשם השוואה, ב-1995 הסכום הממוצע ששחקן הרוויח בליגת הבייסבול האמריקאית היה מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully