וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ"ת: "הפוטנציאל של לידור כהן גדול, נטפח אותו לאט"

26.3.2014 / 10:38

בפתח תקוה מרוצים מהשלושער של הקשר: "התהליך חייב להיות הדרגתי". על הגרלת חצי הגמר: "עדיף לפגוש את נתניה"

one

"מכבי נתניה עדיפה בחצי הגמר, אבל כל הגרלה שלא נקבל היא קשה מאוד", כך אמרו אמש (שלישי) במכבי פתח תקוה אחרי העלייה הקלילה לחצי גמר הגביע בתום ניצחון 0:8 על מכבי סקציה מעלות תרשיחא. "באר שבע במומנטום אדיר, בית"ר וקרית שמונה עם סגל חזק. אם נתניה תשחק כך בחצי הגמר, יהיה קשה מאוד לעבור אותה".

לגבי המשחק אתמול אמרו בקבוצה: "זה לא היה כוחות. הפערים עצומים, בעיקר בין משחקי הבית למשחקי החוץ שלהם. הנענו את הכדור בחכמה וגרמנו להם להתעייף. אחרי חצי שעה היה ברור שננצח. העובדה שהם פתחו את המשחק כבר בהתחלה עזרה לנו מאוד".

לידור כהן, ויקטור מרעי, שחקני מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"אסור לו לעצור". לידור כהן/מגד גוזני

במועדון רוצים להתרכז כעת במפגש מול בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון. ייטב לוזון וקובי רפואה ביקשו מהשחקנים לא לחשוב על מעמד חצי הגמר, ולהיות דרוכים לקראת המשחקים הקרובים שיקבעו האם הקבוצה תישאר בליגה. נציג הבעלים עומר גולן אמר: "אנחנו מאוד שמחים להגיע לחצי הגמר. זה בונוס עצום לעונה מאוד קשה. הראש שלנו כרגע הוא בליגה, מול בית"ר ירושלים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שחצי הגמר הוא חוויה בלתי נשכחת. אין הרבה שחקנים שחוו את חצי הגמר. כל הקבוצות ראויות בחצי הגמר, נמתין להגרלה".

מי שששוב בלט היה לידור כהן, הקשר שכבר עומד על מאזן של שמונה שערים בכל המסגרות בעונת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. "נטפח אותו לאט לאט, כמו שעשינו עם בן חיים ודמארי", אמרו במועדון. "הפוטנציאל שלו גדול, אבל אסור לו לעצור. התהליך חייב להיות הדרגתי ונכון". כהן נחשב לאחד מהשחקנים המוערכים על רפואה ולוזון, שזיהו את הפוטנציאל כבר לפני שנתיים, כששיחק בקבוצת הנוער. רפואה: "לידור כהן שחקן מוכשר, הגיע הזמן שלו ואני מאוד מקווה שהוא ימשיך ביכולת הזאת". במועדון היו מרוצים גם מהצמד של לוקה רוטקוביץ', ומאמינים כי זהו צעד נוסף בהתאקלמות שלו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully