וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד לויטה: "אין ספק שאנחנו מכוונים לגמר"

נתניה בעננים אחרי ההעפלה לחצי הגמר. מזרחי: "בשעה כזאת יש יותר אנרגיה". שאבו: "שופטים ממהרים לשרוק נגדנו"

one

מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה הן העולות הראשונות לחצי גמר גביע המדינה. מכבי פתח תקוה חששה שמא גורלה יהיה זהה לזה של יריבתה העירונית, הפועל פתח תקוה, אך מהר מאוד הפכה את המשחק מול סקציית מעלות תרשיחא לקל, בדרך ל-0:8 מוחץ. מכבי נתניה חגגה עם 0:3 גדול במגרשה הביתי על הפועל ניר רמת השרון מליגת העל. עכשיו שתיהן יחכו לשתי העולות הבאות, שייקבעו לאחר המשחקים בין הפועל באר שבע וראשון לציון (בהמשך הערב) ובין עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים (שיתקיים מחר).

מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה בחצי גמר גביע המדינה

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם שי הולצמן עוזר עומר פרץ. ברני ארדוב
הגיע הזמן לחגוג. מזרחי/ברני ארדוב

נתניה, כאמור, חגגה הישג נפלא עם העפלה לחצי גמר הגביע לאחר 0:3 על הפועל ניר רמת השרון. כשההעפלה לליגת העל נמצאת ממש מעבר לפינה, אוהדי נתניה קיבלו סיבה נוספת למסיבה בזכות שערים של ערן לוי (15 בפנדל), רן רול (43) וירין חסן (56). אוהד לויטה עצר פנדל של האדז'יץ' בדקה ה-90.

"מהשנייה הראשונה נכנסנו טוב מאוד למשחק", אמר יוסי מזרחי, מאמן מכבי נתניה. "הגענו למצבים, ידענו לסגור אותם, רמת השרון מסוכנת מאוד בהתקפה, אני שמח בשביל השחקנים והקהל. האווירה שונה, צריך להבין שכשבאים בשתיים בצהריים ויש 200 איש ביציע קשה להביא אנרגיות, בשעה כזאת יש יותר אנרגיה. אנחנו חייבים להבטיח את העלייה ואחרי זה לראות מה הלאה".

"הייתי במעמד הזה הרבה יותר מכל אחד בכדורגל הישראלי ואלו מעמדים שנשארים כל החיים איתך", הוסיף מזרחי, "תמיד זה טוב ובגביע הכל יכול לקרות. עשינו היום כמה שינויים כדי להתאים את עצמנו לרמות האלה".

אוהד לויטה סיפר על הצלת הפנדל שסיפק בדקה ה-90: "ראיתי את הכדור, זינקתי למקום, הכי חשוב שניצחנו. אין ספק שאנחנו מכוונים לגמר. לא ברור מאליו שנגיע לחצי גמר ושמח שעמדנו במשימה, בוא נראה עם איזו קבוצה ניפול, לא צריך לדבר יותר מדי. אנחנו מועדון של ליגת העל, אנחנו מתקדמים יפה השנה".

ערן לוי, חלוצה של נתניה שהמשיך את הכושר הנהדר שלו מהליגה, אמר: "עשינו היום משהו יפה וזה סוג של חגיגה. זה לא ברור מאליו שמול רמת השרון נשחק ככה. אנחנו עמדנו היום טוב על המגרש ומגיע כל הכבוד". לוי החמיא לקהל הגדול שתמך: "הקהל של נתניה זה לפני כל השחקנים ואנחנו מונעים מהם. אנחנו רוצים להגיע לגמר. נרגיש מצוין במעמדים האלה, אנחנו בליגה השנייה וגם אם נבטיח את העלייה לא נגיע כקבוצה מליגת העל. על כך שרצה להעניק לקובי חסן את סרט הקפטן אמר לוי "אמרתי לא פעם שקובי הוא קודם הקפטן ורציתי לכבד אותו".

חיים שאבו, מאמן המפסידים אמר בסיום: "פתחנו את המשחק לא טוב. כשזה נוגע אלינו שופטים ממהרים לשרוק לפנדל וכשזה בעדנו זה לא קורה. זה בגלל שאנחנו רמת השרון. אבל לא בגלל זה הפסדנו ,נתניה היו ראויים לנצחון. יש להם קבוצה ששווה ליגת העל. רצינו להגיע לחצי הגמר אבל הגביע זה הגביע והליגה זו הליגה ונעשה הכל כדי להצליח בליגה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
חוזרים למאבקי התחתית. רפואה/מגד גוזני

לא רחוק מאצטדיון נתניה, טיילה מכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה עם 0:8 קליל ומוחץ על סקציה מעלות תרשיחא, שנעצרה אחרי שסיפקה מסע קסום בשלבים המוקדמים. לידור כהן, שנמצא בכושר נפלא, כיכב עם שלושער, דיא סבע סיפק צמד וגם ויקטור מרעי ולוקה רוטקוביץ' הצטרפו לחגיגה.

"היה חשוב לנו לעבור את המשחק הזה ועברנו אותו קל", אמר מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה. "אנחנו מבסוטים, יש לנו משחק סופר קשה ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. אני אף פעם לא אומר לשחקנים להוריד הילוך. חשבנו להכין את הקבוצה הכי טוב למשחק הזה, שלא יבואו שאננים, לא קל לשחק נגד קבוצה מליגה רביעית, אבל התכוננו היטב. עכשיו המשחק הזה נגמר ואנחנו מחכים לבית"ר ירושלים. לידור כהן שחקן מוכשר, הגיע הזמן שלו ואני מאוד מקווה שהוא ימשיך את היכולת הזאת".

ג'רי בן חמו, מאמן מעלות, הוסיף: "לא ציפינו לתוצאה כזאת. כדי להשיג תוצאה טובה היינו צריכים לבוא עם משמעת עצמית. אי אפשר לטעות חמש פעמים במשחק נגד קבוצה מליגת העל. ידענו שנוכל לקבל תבוסה אבל התכוננו ליותר טוב. באנו למגרש ביתי של קבוצה בליגת העל. את התוצאות הטובות השגנו בבית. לא חושב שהייתה בעיה בכושר הגופני. שחקנים לא ביצעו הוראות טקטיות, אולי מהתרגשות. חצי הכוס המלאה היא שהגענו לכאן. זה עשה טוב ליישוב ולשחקנים. פנינו לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully