וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בית"ר ירושלים: עמאשה נטש את האימון

חלוץ קרית שמונה מתח את המפשעה באימון לקראת רבע גמר הגביע (19:40, ספ' 5). הירושלמים נרגשים: "רק הטירוף ינצח"

one

חדשות רעות לעירוני קרית שמונה: ויאם עמאשה מתח שריר במפשעה ונטש את האימון המסכם לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים (ד', 19:40, ספורט 5). . עמאשה יערוך מחר מבחן כשירות, אך נמצא בספק גדול והצפי שלא יוכל להיות בסגל. מי שכן יהיה בסגל בסופו של דבר אך לא יפתח בהרכב הוא רוג'רס קולה. אם עמאשה לא ישחק, יואל צ'חנוביץ או עדן שמיר יחליפו אותו.

ואם זה לא מספיק, גם קשרה הצעיר של קרית שמונה אופיר מזרחי עבר אתמול (שני) ניתוח לאיחוי הקרע במיניסקוס ממנו הוא סובל, ולאחר מספר ימי מנוחה בביתו הוא יתחיל בשיקום וצפוי לשוב למגרשים בעוד כחודש. בקבוצה מקווים מאוד שמזרחי יהיה כשיר למשחקים האחרונים של העונה, שכן בכל מקרה הסגל של ברק בכר מצומצם בשל פציעות.

בכר ייאלץ להסתדר ברבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי) מול בית"ר ירושלים ללא השניים האלה וגם ללא רועי קהת שסובל ממתיחה בשריר האחורי וייעדר כשבועיים, ואם מוסיפים לכך את הפציעה של רוג'רס קולה, שעדיין בספק למשחק, מתברר כי למאמן כמעט ולא יהיו אופציות על הספסל. בכר מתכוון להמשיך עם מתן אוחיון כמגן שמאלי, כך לפחות לפי התרגולים האחרונים, מה שאומר שחן דילמוני צפוי לרדת לספסל.

בצד המנהלתי, בקבוצה מאוכזבים מאוד מהקהל הביתי שכמעט ולא רכש כרטיסים למשחק בעוד שאוהדי בית"ר כבר קנו מעל אלפיים כרטיסים. על פי הערכות, 3,000 ירושלמים יגיעו למשחק מחר, ולמעשה יהוו רוב ביציעים.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, דויד מנגה (עדן שמיר), ויאם עמאשה (יואל צ'חנוביץ'), אחמד עאבד.

ויאם עמאשה, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חדשות רעות מכיוונו. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם לקראת משחק רבע גמר הגביע בקרית שמונה. אחר הצהריים יצאה הקבוצה לבית מלון באיזור הצפון ותשהה בו עד למשחק. בבית"ר מקווים כי על אף האווירה הלא נעימה סביב המצב הכלכלי וסימני השאלה בנוגע לעתיד כולם ישימו את הדברים בצד ויתרכזו בניצחון ועלייה לחצי הגמר. בבית"ר חזרו והדגישו גם היום, כי במצב הנוכחי מדובר במשחק על עתיד המועדון ועם השלכות גדולות גם על העונה הבאה.

כ-2,300 אוהדי בית"ר הבטיחו מקומם מחר בקרית שמונה ובבית"ר מאמינים כי יחד עם האוהדים שיצטרפו מהצפון יאכלו קרוב ל-3,000 איש את היציע בקרית שמונה וייתנו לקבוצה אווירה ביתית. גם שחקני הקבוצה שהיו לאחרונה עם הראש למטה אמרו היום: "אי אפשר להגיד שהאווירה במועדון טובה, כולם יודעים מה קורה אבל במשחק נגד קרית שמונה זאת הזדמנות לשנות דברים. הדבר הכי חזק של בית"ר זה הקהל וכמעט כל האצטדיון מחר יהיה צהוב שחור וננסה לנצל את זה. רק הטירוף של בית"ר ירושלים יכול לנצח את המשחק הזה ונשתמש בזה לנסות ולהפוך את העונה הרעה הזאת לחלום".

בנוגע להרכב הקבוצה, המאמן רוני לוי ערך מספר תירגולים במהל השבוע ונראה כי הוא עדיין אינו סגור על ה-11 שיפתחו. ההתלבטות הגדולה של המאמן היא בנוגע לחוליית ההתקפה ונראה כי אבירם ברוכיאן יפתח בהרכב כאשר המאמן יבחר האם איציק כהן או בריאן ז'ונס יירדו לספסל. שלומי אזולאי ימשיך לפתוח בחוליית ההתקפה ואילו ג'ונתן וילה יפתח כבלם במקום אנדרס טונייס המורחק. אלי דסה מחוץ לסגל הקבוצה לקראת המשחק.

בבית"ר ממשיכים לנסות ולמצוא פתרונות למצב הכלכלי. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לאחר חישובי בית"ר הבעלים אלי טביב יצטרך להעביר כשני מיליון ש"ח לתפעול שוטף עד לתום העונה. בית"ר חייבת מעל 1.5 מיליון ש"ח משכורות ועוד חצי מיליון ש"ח לתפעול שוטף שכולל אבטחה, ספקים, חוב להפועל ירושלים עבור איציק כהן. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הציע לאלי טביב לנסות ולהקים קבוצת ניהול שתסייע לו כלכלית וייתכן כי התפתחויות בעניין יהיו בשבוע הבא.

הרכב משוער: אריאל הרוש, שי חדד, ג'ונתן וילה, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', אופיר קריאף, פאבלו ברנדאן, דני פרדה, אבירם ברוכיאן (איציק כהן), בריאן ז'ונס, שלומי אזולאי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן חוגג. קובי אליהו
על חשבון מי הוא יחזור להרכב? אבירם ברוכיאן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully