וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת מתנגדת למינוי אבי לוזון לתפקיד נשיא ההתאחדות

25.3.2014 / 11:43

בשיחות עם מקורביה הבהירה כי אינה מוכנה שימשיך בתפקיד מקביל. בהתאחדות עדיין מעריכים: הגזבר דודי גיל ירוץ במקומו

ברני ארדוב

שרת הספורט לימור לבנת מתנגדת למינויו של אבי לוזון לתפקיד נשיא ההתאחדות לכדורגל, כך נודע לוואלה! ספורט. ההצעה למנות את לוזון לתפקיד הנשיא עלתה בחודשים האחרונים על ידי מקורבים לשרה וללוזון, אך בשיחות עם מקורביה הבהירה השרה כי לא תיתן יד למהלך נוכח "ניגוד העניינים שבו הוא נמצא", כהגדרתה. בקרוב מאוד צפויה פגישה בין לבנת ליו"ר ההסתדרות עופר עיני שמרכיבים את "ועדת השניים", כדי לדון בנושא הזה.

"כל ניסיון ליצור קומבינה כזאת או אחרת ולמנות אותו לנשיא הוא חתירה נגד הרפורמה שמונהגת היום בספורט הישראלי והסכם הרפורמה שעליו חתומים הצדדים", נאמר בשיחה שהתקיימה לאחרונה בנושא. כעת מנסים מקורבים לשני הצדדים להגיע להסכמות לגבי תפקיד אחר ללוזון, נציג ההתאחדות באופ"א והרחבת תפקידו בגזרה הזאת. בהתאחדות לכדורגל ממשיכים לדחוף למינויו של הגזבר דודי גיל לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. גיל, המקורב ללוזון, אמור על פי אותם גורמים להציג את מועמדותו במהלך הקיץ.

השרה לימור לבנת עם אבי לוזון. ברני ארדוב
איך זה ייגמר? לוזון ולבנת/ברני ארדוב

ינקלביץ' עדיין מועמד למנכ"ל המנהלת

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בהתאחדות לכדורגל דוחפים למינויו של ניר ינקלביץ' לתפקיד מנכ"ל מנהלת הליגה. ינקלביץ' זוכה לתמיכה רחבה בעניין. תפקיד היו"ר יאויש בימים הקרובים. ככל הידוע, רוני בר און שלו הוצע התפקיד לאחרונה סירב לקבל אותו. גם איש העסקים יורם באומן קיבל פניה. במנהלת טוענים כי יש להם מועמדים נוספים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully