וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: טביב יעביר עוד 2 מיליון שקל עד תום העונה

24.3.2014 / 21:01

ההכנסות הנמוכות השנה הביאו את בית"ר ירושלים לגירעון שמוערך בכ-2.5 מיליון שקל. 3,000 אוהדים צפויים להגיע לקרית שמונה

one

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה מחרתיים בקרית שמונה, כאשר במועדון מגדירים את המשחק כלא פחות מ"משחק על עתיד המועדון". בבית"ר יודעים כי אלי טביב מאוכזב מאוד מהמצב הכלכלי של המועדון ורמת ההכנסות וכמו כן חוסר הסיוע של ראש העיר והקהילה העסקית בירושלים. מקורב לטביב אמר היום: "הבטיחו לו הבטחות מכאן ועד ארצות הברית, אך הרבה אנשים נעלמו והשאירו אותו לבד. זה היה החשש מלכתחילה". בעקבות המצב הכלכלי טביב ייאלץ להעביר כ-2 מיליון שקל לתפעול שוטף עד לתום העונה, הכולל את משכורות השחקנים, חובות לעובדים שעזבו כמו המאמן אלי כהן ודני ביבס ואף כ-300 אלף שקל לספקים.

על אף המצב, בבית"ר משוכנעים שהגביע הוא הטריגר שיכול להחזיר לטביב את החשק וגם להעיר אנשים מהקהילה העסקית. בבית"ר חזרו ואמרו כי "אם לשחקנים היו מושג כמה המשחק הזה חשוב, אין מצב שהם יורדים מקרית שמונה בלי ניצחון, זה משחק על עתיד של המועדון ולא פחות מכך. בית"ר חיה על מומנטום ועלייה לחצי גמר עם 25 אלף אוהדי בית"ר יכולה לשנות את כל המומנטום של העונה הזאת".

קרוב ל-3,000 אוהדים צפויים ללוות את בית"ר לקרית שמונה ולאכלס את כל היציע המזרחי באיצטדיון. לאחר שאזלה הכמות הראשונית של קרוב ל-2,000 כרטיסים שניתנה לאוהדי בית"ר, בקרית שמונה העבירו לבירה כ-1,000 כרטיסים נוספים כאשר מאות אוהדים של בית"ר מאיזור הצפון שניסו להשיג כרטיסים בקרית שמונה צפויים להגיע ולרכוש באיצטדיון. בבית"ר אמרו היום: "הדבר הכי טוב והכי יציב אצלנו זה הקהל. בעונה כל כך מייאשת 3,000 איש נוסעים שעות ללוות את הקבוצה, מגיע להם שנחזור עם ניצחון".

אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
חובות כבדים. אלי טביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully