וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קיובן: "ה-NFL תתרסק תוך עשר שנים"

24.3.2014 / 19:38

בעלי המאבריקס תוקף: "חזירים משמינים, ואז נשחטים. הליגה חמדנית ובדרך למקום הזה". מארק סאנצ'ז מתקרב לאיגלס

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. רויטרס
ה-NFL תתרסק? קיובן/רויטרס

מארק קיובן אוהב להגיד את דעתו על המון דברים, גם פוטבול מסתבר. הבעלים המיוחד של דאלאס מאבריקס מה-NBA דיבר עם עיתונאים מקומיים ואמר: "אני חושב שה-NFL במרחק עשר שנים בלבד מקריסה. חזירים הופכים לשמנים, ואז הם נשחטים והליגה בדרך למקום הזה. רק חכו בסבלנות. כשאתה מנסה לקחת דברים רחוק מדי, אנשים מתרחקים ממך. כשיש לך בידיים משהו טוב, אבל אתה הופך לחמדן, זה תמיד, תמיד, תמיד, תמיד, תמיד יילך נגדך. זה החוק מספר 1 בעסקים".

* מנפלאות הפגרה: מייק וויליאמס, שתפס בעונה שעברה 22 כדורים, 216 יארדים ושני טאצ'דאונים בשישה משחקים במדי טמפה ביי, נדקר בירך ונכנס לאשפוז בבית החולים. החשוד העיקרי בדקירה הוא לא אחר מאשר אחיו של וויליאמס.

* ריצ'י אינקוגניטו, שמחפש לעצמו קבוצה חדשה לאחר התפוצצות הפרשה המפורסמת במסגרתה הואשם בהתעללות בחברו למיאמי, ג'ונתן מרטין, עשוי לחתום בימים הקרובים באוקלנד, לאחר שהבעלים מארק דייויס הצהיר: "אנחנו מוכנים לקלוט אותו".

* בעלים אחר, וודי ג'ונסון מניו יורק ג'טס, הודה שקבוצתו מתעניינת בצירופו של התופס דשון ג'קסון, אם הוא אכן ישוחרר כצפוי מקבוצתו פילדלפיה. מייקל ויק, שהצטרף לפני מספר ימים לג'טס, בוודאי ישמח לאיחוד עם חברו לשעבר.

* ובנוסף, אחרי שמייקל ויק עבר לג'טס, נראה כי מארק סאנצ'ז, ששוחרר מהסילונים, עושה את דרכו לפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully