וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דייויד אורטיז האריך חוזה בבוסטון

24.3.2014 / 19:35

הסמל הגדול ירוויח 16 מיליון דולר בעונת 2015 והוא צפוי לסיים את הקריירה בעיר השעועית. אלכס גונזאלס עבר לדטרויט

דיוויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. Charles Krupa, AP
בדרך להיכל התהילה? אורטיז/AP, Charles Krupa

הגיבור הכי גדול של הוורלד סירייס האחרון היה ללא ספק דייויד אורטיז. בגיל 38, הסלאגר האדיר של בוסטון הוכיח פעם נוספת שיש לו עוד המון מה להציע והיום (שני), רגע לפני שהעונה החדשה יוצאת לפתח, אורטיז זכה לתמורה.

ביג פאפי קיבל מהרד סוקס הארכת חוזה ויישאר בקבוצה לפחות עד לתום עונת 2015, כאשר בעונה הבאה הוא ירוויח 16 מיליון דולר, לעומת 15 המיליונים שישולמו לו בעונה הקרובה. החוזה החדש קובע למעשה כי אורטיז יסיים את הקריירה שלו בבוסטון, שכן אם ישיג כמות מסוימת של הופעות על הצלחת ב-2015, החוזה יוארך אוטומטית לעונה נוספת וכמו כן, לבוסטון יש אופציה להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים גם בעונת 2017, אז לאורטיז ימלאו 42.

"ההסכם הזה מבטיח לנו כמעט בודאות שאורטיז יפרוש במדי הרד סוקס", אמר הבעלים ג'ון הנרי, "וזה דבר שמאוד רצינו שיקרה ואנחנו גאים מאוד שהצלחנו להשיג. קשה לתאר את התרומה של דייויד לעיר ולקבוצה, על ומחוץ למגרש. הוא השגריר הכי טוב שלנו וימשיך במסעו לעבר היכל התהילה בקופרסטאון".

* דטרויט חולמת על אליפות, אבל ככל הנראה תיאלץ להסתדר ללא השורטסטופ שהגיע מבוסטון בעונה שעברה, חוזה איגלסיאס, שפצוע ועלול להחמיץ את העונה כולה. בשל כך, ואחרי שכבר הביאו השבוע את השורטסטופ אנדרו רומיין מהאיינג'לס, הטייגרס ביצעו טרייד על שחקן נוסף בעמדה הזו, אלכס גונזאלס הוותיק מבולטימור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully