וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לא ישנה את ההרכב: "שחקו בקצב מהיר"

24.3.2014 / 18:13

ב"ש דרוכה לקראת ראשל"צ ברבע גמר הגביע. פלצ'וק וסויסה שוב על הספסל. מכלוף בשער המארחת (21:00, 5+ לייב)

one

בתקציר: ה-0:2 של הפועל באר שבע על סכנין במחזור הליגה האחרון

בהפועל באר שבע לא רוצים לאבד את ההזדמנות שנפלה בחלקה – הגעה לשלבים המאוחרים של הגביע, יריבות נוחות, ועם חלק גדול מהקבוצות הגדולות מחוץ למפעל. הדרך לחצי הגמר מתחילה ביום שלישי נגד הפועל ראשון לציון באצטדיון הברפלד (21:00, 5+ לייב). אלישע לוי יחסר במשחק את גליינור פלט, שישוב למשחק העונה ביום שני בבלומפילד, אבל מלבד ההולנדי יעמוד לרשותו סגל מלא, לרבות וויליאם סוארס שנמצא כשיר להתמודדות ויעלה בהרכב. לוי תרגל הרכב זהה לזה שניצח במחזור האחרון את בני סכנין והמשמעות - תומר סוויסה וניקולאס פלצ'וק שוב על הספסל. אלישע לוי אמר לשחקנים: "שחקו בקצב מהיר. אני רוצה שנלחץ מהתחלת המשחק". אופיר דוידזאדה יחזור לסגל וייתכן שיקבל דקות ראשונות מאז הפציעה.

"אסור לנו לחשוב בכלל על השלב הבא. אסור לשנות את שיטת המשחק שלנו. אנחנו מתכוננים למשחק כאילו מדובר ביריבה לגיטימית מליגת העל". המגן אביתר אילוז אמר לקראת ההתמודדות: "ראשון לציון כבר הדיחה את סכנין בדוחא, אבל נצטרך לעבור את השלב הזה. אם נגיע לחצי הגמר, השמיים הם הגבול".

שחקן הפועל באר שבע אביתר אילוז. ברני ארדוב
"אם נגיע לחצי הגמר, השמיים הם הגבול". אילוז/ברני ארדוב

בהפועל ראשון לציון מגיעים להתמודדות נגד באר שבע אחרי שהדיחו בשלבים המוקדמים את הפועל דליית אל כרמל, הפועל קטמון ובני סכנין, כשכל המשחקים נערכו בחוץ. בקבוצה היו במומנטום נהדר בשבועות האחרונים, אך ביום שישי האחרון הובסו בתוצאה מפתיעה 6:1 בנצרת עילית על ידי הפועל עפולה, והתדרדרו אל המקום שמוביל למבחני ההישרדות. לכתומים יש משחק חשוב ביום שישי הקרוב נגד מכבי יבנה, אך המאמן שרון מימר צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו, כאשר מי שיחסרו הם עדי שלג המורחק, ספואן זועבי הפצוע, ואילו גיא אבנד נמצא בספק גם כן. בשער צפוי דניאל מכלוף, שעמד עד כה בכל משחקי הגביע, לשוב להרכב על חשבונו של יוסי שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דניאל מכלוף שוער הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
מכלוף/ברני ארדוב

הרכבים

הרכב משוער, הפועל ראשון לציון: דניאל מכלוף; אסף כהן, איתי טואף, גל מאיו, רועי לוי; מור שקד, תיאגו דה פריינטס, ניר נחום (גיא גרוס), שלומי אזולאי; ליאור ברטקובסקי, מתיאס מרטין.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ', בן תורג'מן; דויד הובר, לוטם זינו, גל אראל, מאור בוזגלו, אליניב ברדה; דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully