וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלברט קרוסאט שוחרר

24.3.2014 / 16:44

החלוץ עוזב בעקבות פציעה טורדנית ויכולת ירודה: "אין לי טענות, רוצה לשחק". אלונסו ופרננדס צפויים לעזוב בתום העונה

one

הנהלת בני סכנין הודיעה היום (שני) לחלוצה הספרדי אלברט קרוסאט שהוא משוחרר מהקבוצה עוד לפני תום העונה. זאת בעיקר בשל הפציעה הטורדנית בברך, ממנה סובל השחקן. השחקן בעל הרזומה המרשים הגיע בחודש ינואר וציפו ממנו לגדולות ונצורות, אלא שבפועל נפצע ולא תרם לקבוצה.

היום הודיעו בהנהלה לקרוסאט על ההחלטה והשחקן צפוי לעזוב את ישראל בהמשך השבוע. "החלטנו לשחרר אותו מהקבוצה גם בגלל הפציעה", אמר יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס לוואלה! ספורט, "אנחנו מאמינים שבימים הקרובים הוא כבר יחזור לספרד".

בשיחה עם וואלה ספורט דיבר קרוסאט על התחושות בעקבות שחרורו: "אין לי טענות לסכנין, בכדורגל לפעמים מתרחשים דברים. הייתה לי את הפציעה ובתקופה האחרונה לא יכולתי לשחק בגלל פציעה אחרת. הייתה החלטה והכל נעשה ברוח טובה. אני רוצה לשחק, ככה שויתרתי גם על כסף אבל הכל מבחינתי בסדר. אחזור השבוע לספרד ואני מאמין שבסוף העונה אמצא לי קבוצה חדשה".

שני הספרדים הנוספים שהגיעו בינואר, חורחה אלונסו ומארק פרננדס, עשויים לעזוב את הקבוצה בתום העונה. במועדון לא קיבלו החלטה סופית לגביהם, אך זוהי המגמה נכון לעכשיו, בניגוד לאברהם פאס וכריסטיאן הידאלגו שצפויים להמשיך עונה נוספת. בסכנין חזרו היום להתאמן לאחר יום חופש לו זכו השחקנים אתמול. סכנין רוצה להוציא תוצאה טובה במשחק הקרוב מול קרית שמונה.

בני סכנין בוואלה! ספורט

אלברט קרוסאט שחקן בני סכנין (משמאל) לפני לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קרוסאט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully